Reacties

Dawnley schreef op 12.07.2025 om 11:31 uur

Dit zegt Copilot;

"Nee hoor, je hoeft Music Maker 2024 Premium niet eerst te verwijderen voordat je de upgrade naar 2026 Premium installeert. Volgens het Magix-forum kun je de upgrade gewoon installeren over je bestaande versie heen. Het installatieproces herkent je eerdere versie en werkt die bij naar de nieuwste functies en content van 2026 Premium.

Wil je dat ik je help met het controleren van systeemvereisten of het voorbereiden van je projectbestanden voor de upgrade?"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik volg dit advies op. Klopt het antwoord van Copilot achteraf niet, dan zal ik dat hier melden.

ย 

Bol schreef op 12.07.2025 om 11:47 uur

Hallo @Dawnley,

Zelf heb ik MMM2025 en nu MMM2026. Tijdens het installeren van MMM2026 kreeg ik de vraag of ik MMM2025 wilde behouden. Ik heb MMM2025 behouden en hebt nu MMM2025 en MMM2026 op mijn computer staan. Voor zover ik het mij herinner was dit ook al mogelijk met MMM2024. Ik zou zeggen probeer het uit.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 12.07.2025 om 12:55 uur

Hallo @Bol

Ja bij mij is het ook gelukt. Ik heb voor vervangen gekozen. Zojuist heb ik al wat dingetjes uitgeprobeerd en het verliep allemaal soepel. Leuk dat er ook wat soundpools e.d. bij in waren begrepen. Vraag is opgelost๐Ÿ˜€Groetjes, Diana

Bol schreef op 12.07.2025 om 14:39 uur

Hallo @Dawnley,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw vraag is beantwoord en opgelost is. Bedankt๐Ÿ‘ voor uw terugkoppeling.

Maar toch nog even een reactie van mij kant op het gebruik van Copilot. Ik zie een van mijn antwoorden gelijk door Copilot wordt opgepikt en gebruikt bij het antwoord geven om mijn vraag: "Wordt Magix Music Maker 2024 overschreven bij het installeren van Magix Music Maker 2026"

Wat ik hiermee maar wil zeggen is, blijf altijd zeer kritisch op wat je via AI, chatgpt of Copilot als antwoorden krijgt.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 12.07.2025 om 15:06 uur

Hoi @Bolย Daar heb je helemaal gelijk in. Groetjes en een fijn weekend, Diana