Vraag over Video deluxe 2026 Ultimate

Dawnley schreef op 06.07.2025 om 23:08 uur

Hallo,

Momenteel heb ik Magix vdl 2025 premium en ben daar erg tevreden over. Maar nu kwam er per e-mail een mooie aanbieding binnen voor Video deluxe 2026 Ultimate en ik heb daar veel interesse in. Mijn vraag is of ik Magix vdl 2025 Premium volledig van mijn pc moet verwijderen of dat beide programma's prima 'naast elkaar' kunnen functioneren op één pc? Ik wil namelijk de versies van NewBlue, Boris en ProDad willen blijven gebruiken en denk dat de codes dan niet meer in het nieuwe programma werken. Alvast bedankt voor uw reactie.

Reacties

Dawnley schreef op 08.07.2025 om 14:00 uur

Uiteindelijk heb ik VDL 2026 Ultimate niet kunnen aanschaffen omdat ik niet met iDEAL kon betalen. Jammer. Ik heb nu MAGIX Video deluxe 2026 Premium aangeschaft.

Bol schreef op 08.07.2025 om 16:44 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

Sorry voor mijn verlate reactie. Het is inderdaad niet mogelijk om Video Deluxe 2026 Premium met het Ultimate pakket via iDEAL te betalen, omdat deze via het Engelse of Duitse Magix Site wordt aangeboden. Maar ik lees dat u Video Deluxe 2026 premium hebt aangeschaft voor de upgrade prijs ad. € 34,99.

Zoals u al gemerkt zal hebben, dan kunt gebruik blijven maken van NewBlue, Boris en ProDad. Mocht u nog vragen hebben, dan weet u het forum wel te vinden.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-