wachtwoord

Franky-Lampers schreef op 11.08.2020 om 14:57 uur

Heb MAGIX VIDEO DELUXE 2015 ( P3-67717-13 serie nummer gedeeltelijk door Michael Forum Moderator verwijderd ivm evt misbruik ) op mijn nieuwe pc geplaatst , om te activeren heb ik enkele malen een verkeerd wachtwoord ingegeven , nu heb ik mijn nieuw wachtwoord maar kan het programma niet meer activeren . Wat nu . grtjs

Reacties

mi-bo schreef op 11.08.2020 om 15:35 uur

@Franky-Lampers

Beste Franky,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Dit is een vervelende oproep, U heeft 2 problemen,

Ten eerste:

MAGIX vdl 2015 heeft maar 1 licentie, en als deze niet via uncheck is verwijderd op Uw andere Pc is het programma niet op de nieuwe Pc te installeren,

Ten tweede:

Wat betreft vergeten wacht woord, kunt U het beste via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen met nieuwe serienummer, proberen dat MAGIX Support een nieuw wachtwoord heeft voor U,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Forum Moderator.

PS Ik heb Uw serienummer ingekort ivm met evt misbruik.

Bol schreef op 11.08.2020 om 16:11 uur

Hallo Franky,

Ik ben het er maar gedeeltelijk mee eens, dat VDL 2015 één licentie had. Zelf heb ik twee licenties voor VDL 2015. Dit was / is afhankelijk van het tijdstip van aanschaf.

Maar goed, wat u zou kunnen proberen is het volgende:

• ga naar:https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (log hierin met het emailadres en wachtwoord van toen.)
  • ga naar: Mijn account / Mijn producten
  • zoek nu VDL 2015 op en klik op meer details weergeven
  • U kunt VDL 2015 hier alsnog Deactiveren (Uncheck)
  • Ook kunt u hiervandaan het installatieprogramma downloaden

Heel veel succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Franky-Lampers schreef op 11.08.2020 om 17:06 uur

Is nu ok , thks

Bol schreef op 11.08.2020 om 17:34 uur

Hallo Franky,

Het doet mij deugd om te lezen, dat alles weer Oķé is.

Succes met het samenstellen van uw films.

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-