Wie kan mij helpen met het installeren van foto premium 9 en maneger 9 (alles geprobeerd)

Voormalige gebruiker schreef op 07.08.2010 om 12:43 uur

Goedendag,

Ik heb een probleem met foto premium 9

Als eerste heb ik een test verzie geïnstalleerd voor een aantal dagen, deze is inmiddels afgelopen

Ook heb ik contact gehad met magix over mijn probleem met instaleren

antwoord verwijder eerst de test versie dus heb ik gedaan

Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd premium 9 en apart maneger 9 volgens CD ROM en gedaan volgens de juiste gegevens en serail nummer

Als ik op mijn icoon klik van premium 9 om te openen en dan naar foto's wil gaan krijg ik in beeld, kan niet worden uitgevoerd omdat bijbehorende programma-onderdelen niet beschikbaar zijn.

Installeer programma opnieuw of koppel de opgave aan een andere toepassing

Ik weet niet hoe?

Ook als ik op de icoon klik van maneger 9 krijg ik in beeld test periode is afgelopen programma testen programma registeren en onbeperkt gebruiken

Ik klik dan op onbeperkt gebruiken moet de activeringscode invullen van de mail die gestuurd is, maar hier heb ik niks aan

Wie kan mij helpen om de Cd-rom te instaleren zoals het hoort en dat ik er volledig mee kan werken

Misschien is er iemand in de buurt van Amersfoort Wijk Kattenbroek die ook met magix 9 werkt

U mag mij ook bellen 033-4450890

Help

Reacties

mi-bo schreef op 07.08.2010 om 16:31 uur

Beste, wat Magix aangeeft is correct, eerst de download versie verwijderen.

Pc opnieuw opstarten, dan op een andere schijf, of c:/magix/foto premium installeren, bij installatie wordt gevraagd nieuwe map maken en dat doet u 3x,

en dan komt het goed, en anders een mail naar en wij helpen u verder,

gr