Zwaarwegend probleem opgetreden

Jack-Schilling schreef op 20.11.2025 om 13:48 uur

Bij het opstarten van video de luxe premium 2026 werd er zomaar gevraagd om me te registreren. Dit had ik allang geleden gedaan. Maar vanaf dat moment kwam het onderstaand plaat in beeld en stopte het programma. Heb inmiddels diverse keren het programma geïnstalleerd maar het probleem blijft bestaan.

Fout in module "ntdll.dll" (laadadres: 0x00007FFB66300000)

op adres 0x00007FBB6631C1FE (Uitzondering 0xc0000005

"ACCESS_VIOLATION")

Diverse keren opgestuurd naar Magix maar geen respons.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen want ik krijg het programma niet meer aan de praat.

Groet Jack

Reacties

Bol schreef op 20.11.2025 om 14:44 uur

@Jack-Schilling

Hallo Jack,

....Diverse keren opgestuurd naar Magix maar geen respons.....

Helaas lees hierover meerdere klachten. Maar als moderator heb ik hier geen invloed op. Ze werken nu alleen nog maar met een AI chatbox.

Uw probleem kan verschillende oorzaken hebben:

• Beschadigde systeem- of programmabestanden.
  • Problemen met drivers. vooral de grafische drivers.

Wat is uw computerconfiguratie

• Processor
  • Videokaart
  • Ram geheugen

Met vriendelijke groeten.

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

KEA schreef op 24.11.2025 om 13:01 uur

Ik heb precies dezelfde foutmelding! Programma verwijderen en opnieuw installeren helpt niet en is nu niet bruikbaar.

Ook ik krijg geen reactie van Magix helpdesk, op het ticketnummer wordt niet gereageerd, dit was in het verladen anders, altijd binnen 10 werkdagen reactie en daadwerkelijke support!

Bol schreef op 24.11.2025 om 23:06 uur

@KEA

Hallo Kea,

Welkom op het gebruikersforum, dit staat geheel los van Magix support.

Als moderators geven wij vrijwillig en onze vrijetijd antwoorden op vragen van forumleden. Helaas kanb ik u geen antwoorden geven wat betreft de Magix Helpdesk.

Om te beginnen wat is uw computerconfiguratie geven? Als ik deze heb, dan zou ik u misschien verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.11.2025, 23:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.11.2025 om 16:16 uur

@Jack-Schilling, @KEA,

Hallo Jack en Kea,

Microsoft hebt een nieuwe versie Microsoft Visual C++ v14 Redistributable (x64) en (x68) uitgebracht. Misschien is dit voor jullie de oplossing? Zie: Microsoft Visual C++ v14 Redistributable (x64) en (x68)

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

KEA schreef op 27.11.2025 om 16:37 uur

Klopt, ik heb deze updates uitgevoerd en het probleem is bij mij inderdaad opgelost!

Bedankt voor je advies!

Jack-Schilling schreef op 27.11.2025 om 16:52 uur

Hallo Rob en Kea,

Mijn probleem is ook opgelost. Na 2 dagen vanalles geprobeerd te hebben uiteindelijk naar EP voordeelland gebracht met het onderstaande resultaat.

Video drivers volledig verwijderd en nieuw
geïnstalleerd. register gereinigd. Computer getest samen met de klant. Functioneert
uitstekend.

Dank voor jullie commentaar, groet,

Jack

Bol schreef op 29.11.2025 om 13:04 uur

@Jack-Schilling

Hallo Jack,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is op de EP voordeelland. Bedankt👍 voor u feedback. Alleen u had dit ook zelf kunnen oplossen. Daarom wil ik u meegeven om uw videokaartdrivers zelf regelmatig te updaten want Microsoft Windows 11 doe dat niet. Zelf krijg een waarschuwing als een update voor mijn Nvidia videokaart is uitgebracht.

Wat ik ook jammer vind, is dat u mij niet uw computerconfiguratie hebt gegeven, zodat ik u advies had kunnen geven. Maar misschien kunt dat alsnog doen? Het is toch zonde om iedere keer naar de EP voordeelland te gaan. Ik neem aan dat zij u niet gratis helpen.

Ik wens u een fijn weekend,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.11.2025 om 13:09 uur

Hallo @KEA,

....Klopt, ik heb deze updates uitgevoerd en het probleem is bij mij inderdaad opgelost!....

Het is goed op te lezen, nadat u nieuwste versie Microsoft Visual C++ v14 Redistributable (x64) en (x68) hebt geïnstalleerd uw foutmelding Fout in module "ntdll.dll" is opgelost. Bedankt👍voor uw feedback.

Ik wens u een fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.11.2025, 13:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Jack-Schilling schreef op 30.11.2025 om 14:40 uur

Hallo Rob,

Allereerst moet ik je vertellen dat ik een totale digibeet ben. In dit bericht zal ik mijn pc gegevens mee sturen. Maar om terug te komem op mijn probleem het volgende, Magix heeft niets van zich laten horen. Samen met een vriend hebben we aan de hand van de foutmelding alles geprobeerd wat we konden om het probleem op te lossen maar helaas dat is niet gelukt. Teneinde raad naar de PC-winkel in Den Burg met mijn PC onder de arm. Aldaar de storing (op papier) laten zien en daar werd ik zo slecht te woord gestaan dat ik maar gezegd heb dat ik er nog even over wilde nadenken. Daarna naar EP in Oudeschild en daar werd wel naar me geluisterd met als resultaat een goed werkende PC. En als digibeet is het wel heel prettig om een luisterend oor te hebben en te weten dat je prettig en goed wordt geholpen door bijzonder aardige mensen.

Groet Jack

Opslag Grafische kaart Geinstalleerd AMD Ryzen 5 5600X

RAM-geheugen 6-Core Prpcessor

3,19 TB 8 GB 32 GB 3,70 GHz

Type systeem 64 bits besturing systeem, x64 processor

Windows 11 Pro, 25H2, 26200.7171