Programa fecha quando vou salvar parte da gravação....

gustavovargasloc wrote on 3/28/2021, 5:41 PM

Boa noite. Volta e meia, quando estou gravando áudios mais longos em meu SOundFOrge Audio Studio 10.0 , e vou salvar uma parte do que já gravei, o programa indica um erro ( por uma janela que se abre e pede pra clicar em relatório de erros. Ao clicar ou apenas ao fechar a janela, o programa se fecha por inteiro e eu preciso reabri-lo para continuar gravando. Hoje está absurdamente recorrente este problema. Lembro que adquiri este software de maneira legal, ou seja: foi pago , e não estou contente com o que está acontecendo. O que será feito para reparar esse problema de gravação? Grato, Gilberto Gustavo Vargas

Comments

rraud wrote on 3/29/2021, 11:36 AM

Este es un foro de idioma Enslish. Utilice una aplicación de traducción de español a inglés.

john_barr wrote on 3/29/2021, 1:48 PM

Este es un foro de idioma Enslish. Utilice una aplicación de traducción de español a inglés.

The language is Portuguese, not Spanish.

PATIENT-X wrote on 3/29/2021, 2:04 PM

@gustavovargasloc

Olá, traduzi para você porque este é o fórum em inglês, espero que alguém possa ajudá-lo,

Translated: Good evening. Every now and then, when I'm recording longer audios on my SOundFOrge Audio Studio 10.0, and I'm going to save a part of what I've already recorded, the program indicates an error (through a window that opens and asks to click on an error report. When clicking or just closing the window, the program closes entirely and I need to reopen it to continue recording. Today this problem is absurdly recurring. I remember I bought this software legally, that is: it was paid for, and I am not happy with what's going on. What will be done to fix this recording problem? Thanks, Gilberto Gustavo Vargas

Forum Moderator 

Last changed by PATIENT-X on 3/29/2021, 2:34 PM, changed a total of 2 times.

Pc self build by me.

New photo, upgrades.

Upgraded GPU, CPU, CPU cooler, March 2025.

Azza Pyramid 804 case

MSI Meg Unify Z690 motherboard

Intel Core i7-13700K

Thermalright Peerless Assassin 120 digital black CPU cooler.

Kingston FURY Beast 32GB (16GB x 2) 4800MHz DDR5

Geforce GTX1080ti Founders edition

Firecuda 530 1tb SSD Nvme

Team Group T-FORCE DELTA MAX RGB LITE 2.5" 1TB SATA III

Corsair RM1000x 80 PLUS Gold Fully Modular ATX 1000 Watt Power Supply

Lian Li UNI SL120 V2 triple fans

PATIENT-X wrote on 3/29/2021, 9:02 PM

@gustavovargasloc

Olá, este é um fórum de usuário público para usuário. Você pode descrever o texto do erro e, possivelmente, tirar uma captura de tela da mensagem de erro pop-up e carregá-la para que possamos ver.

Hello, this is a public user-to-user forum. Can you describe the error text and possibly take a screenshot of the error message that pops up and upload it so we can see it.

Forum Moderator 

Last changed by PATIENT-X on 3/29/2021, 9:06 PM, changed a total of 1 times.

Pc self build by me.

New photo, upgrades.

Upgraded GPU, CPU, CPU cooler, March 2025.

Azza Pyramid 804 case

MSI Meg Unify Z690 motherboard

Intel Core i7-13700K

Thermalright Peerless Assassin 120 digital black CPU cooler.

Kingston FURY Beast 32GB (16GB x 2) 4800MHz DDR5

Geforce GTX1080ti Founders edition

Firecuda 530 1tb SSD Nvme

Team Group T-FORCE DELTA MAX RGB LITE 2.5" 1TB SATA III

Corsair RM1000x 80 PLUS Gold Fully Modular ATX 1000 Watt Power Supply

Lian Li UNI SL120 V2 triple fans