Reacties

mi-bo schreef op 22.03.2020 om 07:08 uur

@johnvast

Beste.

Is dit ook bij inladen van andere projecten.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 22.03.2020 om 12:00 uur

Hallo John,

Waarschijnlijk hebt u het bliksemschichtje op de middelste werkbalk geactiveerd.(Blauw). Deactiveer het bliksemschichtje of haal het vinkje weg bij "Resolutie reduceren"

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

johnvast schreef op 22.03.2020 om 14:16 uur

Bedankt voor de reactie. Even een ander project MPV VIDEO(MP4)ingeladen wat gefilmd was met een drone en hierbij geen probleem, echter bij een volgend AVCHD(MTS) toch weer onscherp/wazig, gefilmd met een Sony DSC-HX90V. 

Intussen ook de reactie van Rob gelezen en bij het bliksemschichtje ALLE vinkjes weggehaald en ja hoor....stukken beter   

johnvast schreef op 22.03.2020 om 14:21 uur

Hallo John,

Waarschijnlijk hebt u het bliksemschichtje op de middelste werkbalk geactiveerd.(Blauw). Deactiveer het bliksemschichtje of haal het vinkje weg bij "Resolutie reduceren"

Succes,

Rob

Rob bedankt. Dit blijkt de oplossing te zijn ik heb alle vinkjes weggehaald en dat is een hele verbetering.

Wel vreemd dat dit alleen bij 1 project het geval was.

Bol schreef op 22.03.2020 om 14:51 uur

Hallo John,

Het doet mij deugd om te lezen, dat ik uw probleem heb kunnen oplossen. Waarom het bij één project het geval was, daar heb ik (nog) geen verklaring voor. Als ik dat weet, zal ik u via een persoonlijk bericht antwoorden.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2020, 14:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 22.03.2020 om 16:09 uur

@johnvast

Beste John.

Een reactie van U " Even een ander project MPV VIDEO(MP4)ingeladen wat gefilmd was met een drone en hierbij geen probleem, echter bij een volgend AVCHD(MTS) toch weer onscherp/wazig, gefilmd met een Sony DSC-HX90V. "

Dit betekend dat het probleem is AVCHD ( MTS ) en niet MVP Video ( MP4 ).

als er een vinkje staat bij hoef het niet te zijn geactiveerd( blauw ) om te werken.

Fijn te lezen dat Uw probleem is opgelost, en dit op het Forum als oplossing heeft aangevinkt en neer gezet.

Hier hebben MAGIX lezers en gebruikers iets aan.

Veel montage plezier met de gemaakte opnamen met de Drone,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael