Reacties

mi-bo schreef op 15.02.2020 om 10:17 uur

@Reynout

Beste Reynout.

Waarom stelt U Uw vraag in het Engels, gezien dit een Nederlandse Forum is.

Met vriendelijke groet,

Michael

Reynout schreef op 15.02.2020 om 10:54 uur

dit is mijn eerste melding. Ik zoek zelf in de meldingen uit alle landen om een oplossingen te vinden. Hopelijk is mijn Engels wel te begrijpen

Bol schreef op 15.02.2020 om 11:23 uur

Hallo Reynout,

Ik zie dat u uw vraagstelling heb gewijzigd, waarom eigenlijk? Uw eerdere vraagstelling was duidelijker, ook al was die in het Engels. Ik heb daar gelukkig een screenshot van gemaakt, zodat ik nog precies weet bedoeld.

Ga eens naar desbetreffende map en kijk of hier Default.x3d vermeld staat.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.02.2020, 11:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.02.2020 om 11:36 uur

@Reynout

Beste Reynout.

U heeft al een vraag in het Nederlands gesteld in 2009 en 2012 vandaar mijn reactie als moderator waarom nu in het Engels,dat kwam vreemd over.

Sc6 met het vinden voor Uw oplossing.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 15.02.2020 om 11:45 uur

Hallo Reynout,

Met de bovenstaande reactie vind ik, dat deze moderator wel erg kort door de bocht is gegaan. Persoonlijk had ik u dit als moderator via een persoonlijk bericht laten weten, maar zeker niet in het openbaar.

Groet,

Rob

PS. Ik ben zelf geen moderator maar een forumlid die het beste voorhebt met de vragensteller.

Laatst gewijzigd door Bol op 15.02.2020, 12:01, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Reynout schreef op 15.02.2020 om 12:05 uur

Hallo Rob, Dankjewel voor de reactie en steun. Ik heb de map gecontroleerd en alles staat er. Ik heb de map waar magix zoekt toegevoegd. In 1 vd pogingen heb ik ook het missende bestand aangeklikt maar dit hielp helaas niet. Wellicht weet jij of anderen nog iets anders wat ik kan uittesten. Alvast dank en groet

Reynout schreef op 15.02.2020 om 12:24 uur

na nog wat testen uitgevoerd > als ik tijdens het laden 3D maker foutmeldingen negeer en het niet vinden van default.x3d oversla wordt het filmbestand geladen. Maar werkt niets meer in 3D.Zo leiden het invoegen van 3D titels tot dezelfde fouten als bij het laden. (kan niet laden en kan niet vinden)

Reynout schreef op 15.02.2020 om 12:26 uur

ook bij een nieuw film project werkt 3D niet meer

Bol schreef op 15.02.2020 om 12:49 uur

Hallo Reynout,

Bij mij werkt het wel. Hebt u het VDL programma als eens op de standaardwaarde teruggezet?

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 15.02.2020 om 12:59 uur

Hallo Reynout,

Als het bovenstaande niet de oplossing was. Verwijderd dan eens het Videodeluxe.ini bestand. Het kan zijn dat deze corrupt is geworden. Bij het opnieuw opstarten wordt INI bestand automatisch weer aangemaakt

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

Reynout schreef op 15.02.2020 om 14:26 uur

DANK ik ga het nu uitproberen

Reynout schreef op 15.02.2020 om 14:27 uur

Bij mij staat er geen ini

Bol schreef op 15.02.2020 om 14:37 uur

Hallo Reynout,

Dat zie ik. Maar ook zie ik Videodeluxe_20200215_081917.failure. Dit zou wel eens het INI bestand kunnen zijn. Verwijderd deze eens en start dan VDL op nieuw op en kijk of dat het INI bestand er nu wel goed is aangemaakt? Zo niet, er staat ook nog een Videodeluxe.bak bestand, Herbenoemt deze naar Videodeluxe.ini en probeer het nog eens.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.02.2020, 14:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Reynout schreef op 15.02.2020 om 18:56 uur

Rob dank voor je volhardenheid. Helaas werkt het net anders. Alles wat ik videodeluxe.ini maak wordt bij het bij op opstarten van VDL weer een datum+tijd en failure bestand.

Bol schreef op 15.02.2020 om 19:05 uur

Haĺlo Reynout,

Dan zit er niet anders op om VDL te deinstalleren en opnieuw te installeren. https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren-standaard-plus-premium--667/ (Magix Support)

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.02.2020, 19:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Reynout schreef op 15.02.2020 om 20:04 uur

de 2e keer zoe het beter moeten gaan. Ik ga het proberen..... en nogmaals dank

Bol schreef op 15.02.2020 om 20:14 uur

Hi Reynout, graag gedaan, maar laat het weten of de herinstallatie nu wel goed is verlopen. Groet Rob

PC -1-

PC -2-

Reynout schreef op 16.02.2020 om 17:24 uur

Zo hè hè, na de herinstallatie draait ook de 3D maker weer zoals vanouds. Graci mille

Bol schreef op 16.02.2020 om 17:35 uur

Hi Reynout,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat door herinstallatie uw probleem is opgelost.

Veel plezier met het samenstellen van uw projecten. 🎬🎬🎥

Rob

PC -1-

PC -2-