After the upgrade to 2020 video deluxe gives fatal errors (cannot load default.x3d) if i try to work further on the movie i was working on before the uprgrade
Ik zie dat u uw vraagstelling heb gewijzigd, waarom eigenlijk? Uw eerdere vraagstelling was duidelijker, ook al was die in het Engels. Ik heb daar gelukkig een screenshot van gemaakt, zodat ik nog precies weet bedoeld.
Ga eens naar desbetreffende map en kijk of hier Default.x3d vermeld staat.
Met de bovenstaande reactie vind ik, dat deze moderator wel erg kort door de bocht is gegaan. Persoonlijk had ik u dit als moderator via een persoonlijk bericht laten weten, maar zeker niet in het openbaar.
Groet,
Rob
PS. Ik ben zelf geen moderator maar een forumlid die het beste voorhebt met de vragensteller.
Hallo Rob, Dankjewel voor de reactie en steun. Ik heb de map gecontroleerd en alles staat er. Ik heb de map waar magix zoekt toegevoegd. In 1 vd pogingen heb ik ook het missende bestand aangeklikt maar dit hielp helaas niet. Wellicht weet jij of anderen nog iets anders wat ik kan uittesten. Alvast dank en groet
na nog wat testen uitgevoerd > als ik tijdens het laden 3D maker foutmeldingen negeer en het niet vinden van default.x3d oversla wordt het filmbestand geladen. Maar werkt niets meer in 3D.Zo leiden het invoegen van 3D titels tot dezelfde fouten als bij het laden. (kan niet laden en kan niet vinden)
Als het bovenstaande niet de oplossing was. Verwijderd dan eens het Videodeluxe.ini bestand. Het kan zijn dat deze corrupt is geworden. Bij het opnieuw opstarten wordt INI bestand automatisch weer aangemaakt
Dat zie ik. Maar ook zie ik Videodeluxe_20200215_081917.failure. Dit zou wel eens het INI bestand kunnen zijn. Verwijderd deze eens en start dan VDL op nieuw op en kijk of dat het INI bestand er nu wel goed is aangemaakt? Zo niet, er staat ook nog een Videodeluxe.bak bestand, Herbenoemt deze naar Videodeluxe.ini en probeer het nog eens.
Rob dank voor je volhardenheid. Helaas werkt het net anders. Alles wat ik videodeluxe.ini maak wordt bij het bij op opstarten van VDL weer een datum+tijd en failure bestand.