Aankoop X18 programma voor € 199,00

fverwaal02 schreef op 28.09.2026 om 18:29 uur

Dus het programma gekocht, naar 2 weken zie een upgrade naar X18 ultimate voor €49,00 met een nieuwe serienummer.

In de info zie nergens dat je al de ultimate hebt, ze blijven dus aan bieden.

Als je de upgrade installeerd met het nieuwe P3 numer in te voeren veranerd er niets aan de info dus geen vermelding van Ultimate. De extra instaleren gaat ook niet heb je al geinstallerd.

Deze methode van VERKOOP heb ik ook gahad bij Magix Fotostory..

Ik ga de €49,00 proberen terug te krijgen.

Laten ze zorgen dat de programma's goed werken zonder die extra ballast die verkopen waar je maar 10% van gebruikt.

Dit moest ik even kwijt,

Was Avid er nog maar was ik nooit aan magix begonnen.

Gr Frans

Reacties

Bol schreef op 28.09.2026 om 19:28 uur

@fverwaal02

Hallo Frans,

Ik begrijp je frustraties. U hebt Video Pro X18 ultimate gekocht ad €199,00 als ik het goed heb gelezen. Zie afbeelding.

Nu ziet u een upgrade Video Pro x18 ultimate ad €49,00. Maar deze is volgens zonder het hoofdprogramma Video Pro X18.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 28.09.2026 om 19:50 uur

@fverwaal02

Hallo Frans,

Waarom heb je een nieuwe Pro X18 licentie ad €199,00 aangeschaft en niet de upgrade ad €159,00. Want voor zover ik het zie hebt al een eerdere Pro X versie.

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 28.09.2026, 19:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 28.09.2026 om 19:50 uur

Rob,

Ik ben niet gerustreert maar door de verkoop tactiek van magix vind ik het richting oplichting gaan.

cq uit melking van een programma, pinnacle is net zo iets

fverwaal02 schreef op 28.09.2026 om 19:54 uur

@fverwaal02

Hallo Frans,

Waarom heb je een nieuwe Pro X18 licentie ad €199,00 aangeschaft en niet de upgrade ad €159,00. Want voor zover ik het zie hebt al een eerdere Pro X versie.

Rob (forum moderator)

de upgrade van €159 stond er toen niet bij vandaar mijn actie. met deze acties raken ze zo programma meer kwijt. Ik stop met aankopen van deze programma's je krijgt alleenmaar zooi waar je niks aan hebt.

fverwaal02 schreef op 28.09.2026 om 19:57 uur

Je kunt beter met een vorige versie werken die naar je zin is bijv X15 of zo de nieuwe zooi die er bij komt is alleen maar ballast 9 van de 10 keer werkt het niet of met een hoop gemier.

Bol schreef op 28.09.2026 om 20:02 uur

@fverwaal02

Hallo Frans,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 28.09.2026 om 20:03 uur

Vaaf 2006 heb ik gebruik gemaakt van Magix proramma's maar de laatste 2 jaar staat daar de geld magneet aan, met 100 duzind ontziggen aan vullingen

fverwaal02 schreef op 28.09.2026 om 20:06 uur

@fverwaal02

Hallo Frans,

Rob, tegen beter weten in dachtRob (forum moderator)