aanmelden domein lukt niet

Kenneth-Dupont7036 schreef op 06.10.2023 om 17:38 uur

Beste, Ik probeer al een week een domein aan te melden(een nieuw) maar krijg telkens onderstaande foutmelding? Weet iemand hoe dit komt?

"Er bevinden zich nog geen producten in uw winkelmandje."

Currently, for technical reasons, orders are not possible. Thank you for your understanding.

Reacties

Bol schreef op 06.10.2023 om 17:42 uur

@Kenneth-Dupont7036

Hallo Kenneth

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support

Vanaf 1 juli 2023 zijn XARA-producten niet meer verkrijgbaar in de MAGIX Online Shop. Zie:

Wanneer u er niet uitkomt, neem dan contact op met Magix Duitsland. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

M-deBoer-Weeda schreef op 07.10.2023 om 13:18 uur

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik moest een Domein verlengen en bleef hangen op dezelfde foutmelding.

Bij de instellingen van de betaalmethode via creditcard, kan je op de knop eronder zien welke creditcards worden geaccepteerd. Ik heb altijd via PayPal betaald en die staat er niet meer tussen. Dus Magix heeft zonder bericht aan zijn klanten deze betaaloptie verwijderd. Ik heb géén van de andere creditcards en ga die ook hiervoor niet aanschaffen, dus er is voor gekozen om het Domein te laten stoppen. We gaan toch stoppen met de website, dit heb ik al doorgegeven en hij stopt in januari.

Met vriendelijke groet, Ria de Boer