Kan iemand mij wellicht uitleggen hoe de 'upgrade licentie' precies werkt? Hier heb ik via de mail een discussie over gehad met Magix, maar ik kom er niet uit.
Ik heb destijds in 2017 Magix Video Deluxe Premium aangeschaft inclusief een jaar upgrades hetgeen bij de aankoop inbegrepen was. Nu krijg ik weer de vraag, nadat er weer een jaar voorbij is, om een 'upgrade licentie' voor 1 jaar aan te schaffen voor een gereduceerd bedrag. Dat heb ik hiervoor 2 keer gedaan (in 2018 en 2019).
Nu begrijp ik dat, als ik deze 2020 upgrade niet aanschaf en ik zou een keer het programma opnieuw moeten installeren, ik alle updates van het afgelopen jaar / de afgelopen jaren weer kwijt ben (terwijl ik daar dus wel voor betaald heb) en dan alleen de als eerste aangeschafte versie van 2017 kan terugzetten? Of wellicht die van 2019 maar dan zonder de upgrades van het afgelopen jaar?
Klopt het dus dat ik 'de rest van mijn leven' jaarlijks een bedrag van ca. euro 70,- moet betalen om steeds de nieuwste VdL software te kunnen blijven gebruiken om zo niet de upgrades kwijt te raken - waarvoor ik dus al wel betaald heb -, mocht mijn computer een keer crashen?
Eric