achtergrond invoegen

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 29.09.2017 om 23:20 uur

Hallo jan,

In het bovenstaande antwoord worden nog steeds alternatieve oplossingen aangedragen. Het antwoord wat wij zoeken staat hier niet bij. Volgens mij heeft Magix gewoon een link vergeten te maken onder het tabblad sjablonen, die naar de bewegende achtergronden wijst . Maar je kan nog steeds de bewegende achtergronden benaderen.

Dit doe je dan zo:

1. zet een vinkje bij  "verborgen items"
  2. start Video deluxe (2018) op
  3. klik op het tabblad "Import"
  4. klik op Computer
  5. klik op C:\ProgrammaData\Magix\Video deluxe premium\2017of 2018\VideoEffects\Achtergrond FX\Video's
  6. Je kan de bewegende beelden net als de stilstaande beeld slepen naar de tijdlijn
  7. Je kan ook nu een snelkoppeling maken.
  8. Zet de muis op de map "VideoEffects"
  9. Klik op de rechtermuisknop en kies map als koppeling
  10. Nu wordt er een koppeling gemaakt
  11. sluit VDL (2018) af
  12. Haal het vinkje weg bij "verborgen items"
  13. Start nu VDL (2018) weer open klik nu op "VideoEffects" en open de map "Achtergrond FX / Video's"
  14. Het resultaat

Groet,

Rob

PS. Dit is mijn laatste antwoord op deze topic.

6x gewijzigd i.v.m. met toevoegingen filmpje / afbeeldingen en correctie

plagge schreef op 30.09.2017 om 10:39 uur

Dank je wel Rob voor de uitgebreide documentatie. Ik had nooit gedacht dat mijn vraag zoveel zou losmaken. Nu maar hopen dat Magix dit ook leest en conclusies trekken. 

Mi-Bo ook bedankt voor de laatste oplossing. Ik moet daarbij opmerken dat ik niet beschik over Photostory de luxe. Deze zit volgens mij ook niet in het pakket. Gelukkig heb ik het "euvel" zover kunnen oplossen dat ik verder kan met de film.

Groet,

Geertjan

mi-bo schreef op 30.09.2017 om 14:44 uur

Hallo Geertjan,

Met voorbeeld van Photostory Deluxe wilde ik U laten zien dat de optie wel aanwezig is, net zoals in MAGIX vdl 2017.

MAGIX vdl 2018 is een geheel nieuw pakket, met andere aangevulde pakketten , en de optie video beeld effect is komen te vervallen, dus geen BUG, want het zit er niet in.

MAGIX gebruikers die MAGIX vdl 2017 hebben gekocht met upgrade garantie, hebben dit wel in hun pakket.

jammer dat u op het verkeerde been wordt gezet,

zie wat geschreven is op 29.09.2017 om 23:20 uur

In het nieuw aangekochte pakket MAGIX vdl 2018 is het niet mogelijk om bestanden vanuit een pakket die U niet heeft MAGIX vdl 2017 te importeren,

Dit is het enige wat ik U duidelijk wilde maken.

Veel succes met monteren met het mooie MAGIX Video Deluxe montage pakket

Gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 30.09.2017 om 15:07 uur

Hallo Geertjan,

Ik wil toch even reageren op het bovenstaande reactie. Ik ga e.a. voorleggen aan mijn contactpersonen bij Magix Duitsland. Ik blijf erbij dat het een BUG is.

Groet,

Rob

plagge schreef op 30.09.2017 om 15:15 uur

Ben benieuwd! Groet Geertjan

mi-bo schreef op 24.10.2017 om 19:20 uur

Hallo Geertjan,

Van MAGIX Technisch Support NL/BE / Supportmanager ,

mag ik dit bericht publiceren

In de 2018 schijnen de bewegende achtergronden inderdaad te ontbreken.

Dit is bekend en wordt zeer waarschijnlijk met een volgende patch opgelost.

De verwijzing van menu Effecten naar de Design-elementen is inderdaad ook niet correct.

Ook dit wordt in een volgende patch gewijzigd.

gr

Michael

plagge schreef op 24.10.2017 om 23:03 uur

Hallo Michael,

Dat is goed nieuws zullen we maar zeggen en Rob Vroegop had dus gelijk. 😁

Groet, Geertjan