Activeringscode nodig , oude email adres niet meer beschikbaar Ben-Bekke schreef op 20.02.2021 om 17:14 uur Voor herinstallatie activeringscode nodig, echter oorspronkelijke emailadres niet meer aanwezig, Wat te doen? Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 20.02.2021 om 17:31 uur @Ben-Bekke Beste Ben. Welkom op MAGIX Multimedia Forum Over welke versie van MAGIX Video de Luxe schrijft U. Als U geen activatiecode heeft en geen oorspronkelijke email adres zal het voor MAGIX support moeilijk worden. M.vr.gr Michael Bol schreef op 20.02.2021 om 18:36 uur @Ben-Bekke Hallo Ben, Ik zie dat u vandaag een nieuw account hebt aangemaakt. Het programma Video Deluxe 20xx hebt u ooit geregistreerd en geactiveerd onder een ander emailadres en wachtwoord. Als u nog kan achterhalen wat toe het emailadres was, doe dan het volgende: Magix Service Center (inloggen verplicht) type uw oude emailadres en wachtwoord in. Mocht u het wachtwoord niet meer weten, klik dan op ik ben mijn wachtwoord vergeten Hier staat het installatieprogramma en het P2 / P3-serienummer om Video deluxe te kunnen activeren en registreren. Succes, Rob 1