Alles in Webdesigner 16 premium werkt zeer traag.

Eckelestein schreef op 15.03.2019 om 09:33 uur

Beste,

Ik heb deze week de upgrade service verlengd van Webdesigner 16 premium. Na de activering is het programma zeer traag geworden. Bij een preview duurt het enkele minuten voor het geladen is. De export naar HTML duurt ook 4 minuten en de upload naar FTP duurt ook dik 5 minuten.

Als ik op de Magix server ben duurt het ook een eeuwigheid voordat mappen geladen zijn. Daarbij krijgt tekst waar een link aan hangt een andere kleur op de website en de mobiele site werk onvolledig, het menu naar de navigatiebalk werkt niet.
Ik sta voor vele vreemde verassingen.


Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast mijn dank voor je antwoord.

Reacties

mi-bo schreef op 15.03.2019 om 10:20 uur

@Eckelestein

Beste Eckelestein.

Uw mooie Website met veel informatie bekeken. op de Pc kan ik geen vertragingen vinden onder Windows 7.

Alles start gewoon door na aanvinken van de pagina

De mobiele versie werkt alleen de opstart en het menu optie werkt niet.

Niet wetend wie Uw Webhosting is, misschien ligt daar het probleem.

Mvg

Michael

Eckelestein schreef op 15.03.2019 om 14:05 uur

Beste Michael,

 

Bedankt voor je reactie.

Het gaat er om dat alles heel traag werkt in het programma Webdesigner 16 premium. Vooral met het exporteren en uploaden. Daarbij wordt de website met fouten weergegeven. Zoals de navigatiebalken die niet werken en de kleuren van de tekst in de navigatiebalk, welke anders zijn dan in de opmaak.

Als je naar de website zelf klikt is er geen vertraging.
Mijn webhosting is gewoon naar Magix. Als ik inlog naar de server is de verwerking daar ook heel traag.
Er is voor de rest in de opmaak niets veranderd behalve een kleine aanvulling met tekst.

Deze problemen zijn na het verlengen van de upgradeservice MWD 16 premium gekomen.

 

Met vriendelijke groet,

Henk

Bol schreef op 15.03.2019 om 14:25 uur

Hallo Henk,

Ook ik heb uw site bezocht via mijn PC. Via mijn PC en Samsung tablet werkt alles naar behoren. Inderdaad op mijn mobiel werkt het "Menu" ook niet. Als ik mijn mobiel in Desktop modus zet, dan wel. Volgens mij kan de traagheid liggen aan uw PC of de bij de server van Magix.

  1. als het aan de server van Magix ligt zou ik zeggen probeer het later nog een keer.
  2. als het aan uw PC ligt schoon deze eens op met bv. CCleaner https://filehippo.com/download_ccleaner

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 15.03.2019 om 14:55 uur

@Eckelestein

Beste Henk,

Dank voor Uw Feedback, met welke versie van MWD werkte U voor de upgrade.

Heeft U na de upgrade ook gekeken of er geen download update is.

Misschien een optie, MWD prem opnieuw installeren,dat is mogelijk via magix.com,rechts bij Icoon inloggen,aanmelden,mijn programma,en van hieruit het programma opnieuw installeren.

U schrijft dat de Webhosting via MAGIX loopt,en net gekeken met een gemaakte website te publiceren en geen problemen ondervonden.

Dat mobile versie niet goed werkt,kan ik U helaas niet vertellen.

U kunt mij benaderen via mi-bo​@magix.info​​​​​​.

En kunnen we via de Pc werkend onder Windows 7 kijken waar U probleem zit.

Mvg

Michael

BeRo schreef op 15.03.2019 om 16:08 uur

@Eckelestein

Jouw probleem kan slechts gedeeltelijk worden gereproduceerd.
Ik kan niet bevestigen dat de Magix servers traag werken. De servers hebben geen problemen die ik op dit moment ken.
Meer informatie over serverproblemen kan alleen rechtstreeks bij Magisx Support worden verkregen.

Het probleem met de navigatiebalk op de smartphone-versie is bekend. 😇
De reden hiervoor is een meer gedetailleerde verwerking van beeldgroepen in de huidige WD versie 16.1.x.
Maar er is al een oplossing voor dit probleem.....

   

Probeer dit eens.

Veel succes. 👍

Laatst gewijzigd door BeRo op 15.03.2019, 16:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

Eckelestein schreef op 15.03.2019 om 23:49 uur

Beste mensen,

 

Bedankt voor de support. Het is gelukt. Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd en de navigatiebalk opnieuw volgens aanwijzing opgemaakt. Verder waren en veel instellingen veranderd met de upgrade waardoor veel tekst in navigatiebalken een ander kleur kreeg. Dit alles bijgewerkt.

Uiteindelijk heb ik veel correctiewerk moeten toepassen na deze upgrade. Is dit een slordigheid van Magix?

BeRo schreef op 16.03.2019 om 00:08 uur

[...] Is dit een slordigheid van Magix? [...]

Dat is zeker niet het geval.
Er zijn ook problemen geweest met andere gebruikers, vooral met de navigatiebalk, maar de reden was altijd de nieuwe groepering van de beelden. Dus de probloem hebben we net opgelost. 😇
Jouw problemen met de kleurverandering in de tekst kunnen ook te maken hebben met het feit dat je in de "moderne tijd" een ouder sjabloon hebt overgenomen.
Maar dit is slechts een gok van mij..... 😎

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 08:23 uur

@Eckelestein

Beste Henk.

Een goed bericht dat Uw problemen zijn opgelost,en Uw oplossing op het Forum heeft gezet.

"Een vraag met welke versie van MWD werkte U voor de upgrade".

Mvg

Michael

Eckelestein schreef op 16.03.2019 om 13:47 uur

Beste Michael,

Ik ben de website gaan bouwen met MWD 8 premium en daarna altijd met de upgrades meegegaan. Ondertussen heb ik veel veranderd en bijgevoegd. De laatste versie was MWD 15 premium.

Nogmaals dank voor de support.

Hartelijke groet,

Henk

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 13:54 uur

@Eckelestein

Beste Henk,

Dank voor Uw Feedback,

Succes met het uitbreiden van Uw Web site met veel informatie,en goede zaken

Mvg

Michael