Animatie van reisroutes

Vital-VanRompaey schreef op 21.08.2019 om 19:41 uur

Ik werk met Video Deluxe 2015

Ik wil graag een reisroute maken via Bewerken -->Assistent--> Animatie van reisroutes (vroeger ging dit vanzelf, als ik dit nu open geeft hij deze foutmelding (zie bijlage) :

Als je dan op doorgaan klikt geeft hij nog 3 dergelijke foutmeldingen daarna niets meer (hij opent geen kaart) (daar waar kaart wordt geopend staat (bovenaan) blijft er een zandlopertje ronddraaien. Hoe kan ik dit oplossen aub?

Reacties

mi-bo schreef op 21.08.2019 om 20:20 uur

@Vital-VanRompaey

Beste,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Aannemend dat U in bezit bent van de installatie dvd van MAGIX vdl 2015.

Doe deze in de dvd speler van de Pc.optie herstellen, vermoedelijk zal de reisroute animatie dan weer werken.

Sc6

Michael

 

mi-bo schreef op 21.08.2019 om 23:11 uur

@Vital-VanRompaey

Beste,

net een test gedaan met MAGIX vdl 2015 Prem onder Windows 7 en Windows 10 geen problemen.

zie prints : Windows 7 Windows 10

Met vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 21.08.2019 om 23:25 uur

Hallo @Vital-VanRompaey,

Zojuist had ik ook een foutmelding gelijk aan die van u.

Nadat ik het programma na ca. 15 minuten weer opstarten, deed het weer wat het moet doen: "een kaart weergeven"

Zelf heb ik het vermoeden, dat het aan een server bij Magix kan liggen. Zeker weten doe ik dat niet. Probeer het morgen nog eens.

Groet,

Rob

Zenden schreef op 22.08.2019 om 11:34 uur

Hallo,

deze script-foutmelding kan genegeerd worden.

Ondanks deze melding, werkt het programma gewoon naar behoren en is een herinstallatie niet nodig.

 

Groet,

 

Erik

Vital-VanRompaey schreef op 24.08.2019 om 09:12 uur

Alvast bedankt voor het meedenken, Ik heb wel degelijk een aangekochte installatie dvd van Magix, Ik ga jullie tips binnenkort eens proberen, maar ben momenteel niet in de gelegenheid. Na het opstarten , werd de reisanimatie meestal geopend, dus "even wachten" heb ik nog niet geprobeerd. Alvast bedankt, grtjs Vital

mi-bo schreef op 24.08.2019 om 11:32 uur

@Vital-VanRompaey

Beste,

Dank voor Uw Feedback.

Hopend op een reactie, hoe het probleem is opgelost

Met vriendelijke groet

Michael

Vital-VanRompaey schreef op 18.09.2019 om 17:48 uur

Ook even wachten hielp niet, de foutmeldingen blijven nog steeds opkomen als je routeanimatie oproept, het wieltje blijft ronddraaien. Ook in google maps een afbeelding opslaan in jpeg kan je niet gebruiken in reisroute animatie.

Michael ik ga nu eens proberen om de dvd er nog eens in te steken, hopelijk zie ik waar ik "pc optie herstellen" kan weervinden.

Vital-VanRompaey schreef op 18.09.2019 om 17:54 uur

Als ik de dvd insteek krijg ik dit scherm : (herstellen zie ik er niet bijstaan)

mi-bo schreef op 18.09.2019 om 18:11 uur

@Vital-VanRompaey

Beste.

U heeft de dvd in de brander gedaan.

Dan optie installeren.

Als het goed is krijgt U daarna 3 opties

Installeren.

Herstellen.

Verwijderen.

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Vital-VanRompaey schreef op 18.09.2019 om 19:19 uur

Ik heb net de dvd laten installeren, na de licentievoorwaarden te hebben goedgekeurd komt dit scherm tevoorschijn : (Welke keuze moet ik hier maken?)

mi-bo schreef op 18.09.2019 om 19:32 uur

@Vital-VanRompaey

Beste,

standaard betekend dat het op de C schijf wordt gezet.

Aangepast is als U het programma volledig op een andere schijf wilt zetten (buiten de files die door Windows worden gebruikt die komen automatisch op de C schijf te staan )

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

Vital-VanRompaey schreef op 18.09.2019 om 19:36 uur

Ik heb al eens geprobeerd om aangepast aan te klikken, daar kreeg ik veel keuzes van aparte programma componenten om te installeren (herstellen, verwijderen, stond er nog niet bij)

Als ik de standaard installatie optie kies, dan krijg ik even later dit menu (ik vrees dat als ik hierop klik hij gaat installeren (niet?) i.p.v. het menu herstellen, of verwijderen weer te geven

mi-bo schreef op 18.09.2019 om 19:43 uur

@Vital-VanRompaey

Beste ,

klik maar gewoon op standaard ( 90 % ) van de MAGIX gebruikers installeren de programma,s standaard

 

Bol schreef op 21.09.2019 om 10:30 uur

Als ik de dvd insteek krijg ik dit scherm : (herstellen zie ik er niet bijstaan)


Beste Vital,

Je kan een herstel van VDL 2015 premium alleen uitvoeren mits je deze niet hebt verwijderd (gede-installeerd). Dan doe je het zo:

Maar als je VDL 2015 reeds hebt verwijderd, dan moet je deze altijd opnieuw installeren. Je krijg dan geen herstel mogelijkheid.

Heel veel succes,

Rob