beeld wijzigen

dadilon schreef op 01.09.2025 om 22:35 uur

Geachte ,

ik werk met Video deluxe 2026 premium.

Sins enkele dagen heb ik een probleem bij het overschakelen van het standaard beeld( mediapool, storyboard, tijdlijn in een beeld) naar volledig scherm mediapool.

Dit geeft me een zwart scherm, meer bepaald,

Bij de montage van mijn film op de tijdlijn liet ik voordien het gedeelte film al eens lopen om te kijken of alles in orde was en klikte ik tweemaal op het scherm mediapool dan werd gans mijn scherm in beslag genomen door het beeld van de film, als ik dit nu doe krijg ik zwart scherm en na terug schakelen naar normaal driedelig scherm zie ik dat kuiser terug op het begin van de film staat. Wat is er plots mis?

Dank voor jullie antwoord

Reacties

Bol schreef op 02.09.2025 om 11:40 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Hiervandaan kan ik niet echt zien of bepalen wat er bij fout gaat. Wat u zou kunnen doen is om VDL2026 terug te zetten op de standaardwaarde. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

....Na terug schakelen naar normaal driedelig scherm zie ik dat kuiser terug op het begin van de film staat.....

Ik neem aan, dat u met kuiser bedoelt de afpeelmarker? Als dat zo is, druk op "Y" en op het tabblad Weergave  zet een vinkje bij: Spatiebalk stopt op actuele afspeelpositie

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-