Bij branden (bewerken van hoofdstukken e.d.) van project met 3 slideshows blijkt dat alle drie de slideshows dezelfde foto's bevatten

Vissie schreef op 27.01.2015 om 15:12 uur

Ik heb een project gemaakt waarin 3 slideshows zitten. Als ik deze apart overzet naar Youtube, is er niets aan de hand. Maar als ik een dvd wil branden - en het dvd menu wil bewerken - dan zie ik wel 3 slideshows, maar deze zijn alle drie hetzelfde (met precies dezelfde foto's), terwijl het 3 verschillende zijn.

Hoe kan ik een dvd branden dat wél alle drie de slideshows gebrand worden, zoals ik ze gemaakt heb??

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.01.2015 om 10:12 uur

Hallo Vissie,

Zelf denk ik dat er een fout zit in je project. Advies: Maak een nieuw project aan met daarin 3 slideshows en kijk of het dan wel goed gaat. Als dat zo is, dan mag je er vanuit gaan dat dat zo is. 

Succes,

Rob 

Vissie schreef op 28.01.2015 om 13:49 uur

Hoi Rob,

Hoe kom ik erachter of er een fout in zit? In het project zelf, bedoel ik? Om het te vooorkomen.

Enfin, ik ga eerst proberen of ik het project per slideshow op kan slaan - dus twee nieuwe projecten maken - en dan weer samenvoegen om te branden. Zit heel veel werk in de slideshows...........

 

Bedankt voor je reactie!

Marianne

mi-bo schreef op 28.01.2015 om 14:29 uur

Beste Vissie,
Uw verhaal en antwoord van Robvroe1 gelezen.
Misschien dat mijn antwoord alleen werkt met FotoStory2014 de Luxe,
ik heb enkele beelden op de tijdlijn gezet ( project) dan op de plus gedrukt naast slideshow rechts. en dan de volgende show er neer gezet, dan de volgende door op een plus te drukken, en als ik dan naar branden ga
zie ik mijn preview scherm 3 projecten staan.( zie link)
https://www.dropbox.com/s/ioq7zufslwxb04i/Schermafdruk%202015-01-28%2014.14.59.png?dl=0

en dan kan ik gewoon branden,

https://www.dropbox.com/s/0cg9e6rjwqytrp7/Schermafdruk%202015-01-28%2014.27.08.png?dl=0

succes.
Michael

Vissie schreef op 28.01.2015 om 14:36 uur

Hallo Michael

Ik heb Fotostory2014 de Luxe trouwens.

En ja, als ik naar branden ga, dan zie ik ook bij mij 3 slideshows. Maar als ik die openklik, dan blijken het alle drie dezelfde te zijn, met dezelfde foto's. Terwijl in het gewone menu echt 3 verschillende shows gemaakt zijn. En dat vind ik dus zo vreemd. Ik kan kijken of ik een screenprint kan nemen, maar ik zit nu op mijn werk.

Bedankt voor je reactie!

Marianne

Voormalige gebruiker schreef op 28.01.2015 om 16:04 uur

Hallo Marianne,

Ik neem aan dat je slideshows klaar zijn en er niets meer aangewijzigd hoeft te worden. Dan kan je, om veel werk te besparen, de drie slideshows exporteren als "Video als Magix Video" ( sneltoetsen: Alt+D). Sluit fotostory 2014 af en start fotostory weer op en maak een nieuw project aan. Sleep de MXV bestanden naar de tijdlijn van fotostory 2014. Wanneer je één MXV bestand op de tijdlijn heeft gezet, klik dan het "+" teken en klik op negeren en sleep het volgende MXV bestand naar de tijdlijn. Doe dit ook met het andere bestand. Nu heb je drie slideshows in het project staan. Ga nu naar branden. Nu kan je het menu bewerken. 

Ik wens je veel succes,

Rob

PS. waar de fout, in je project zit, heb ik 1,2, 3 geen antwoord op. Het kan van alles zijn.

Vissie schreef op 28.01.2015 om 16:33 uur

Dank je wel Rob! Dat ga ik zsm uitproberen! Inderdaad, slideshows zijn klaar. Ik laat nog ff weten of het gelukt is.

Vissie schreef op 29.01.2015 om 13:07 uur

Hallo Rob,

Ik heb vanmorgen de drie slideshows uit het project geëxporteerd en alle drie opgeslagen onder een andere naam. Daarna heb ik een nieuw project geopend en hier de drie slideshows met nieuwe naam geimporteerd. Dit project ook weer nieuwe naam gegeven. En nu zijn bij het brandproces de show zoals ik ze gemaakt heb wél goed te zien! Waarom het ene project dus niet lukte, zal een vraagteken blijven, maar het is gelukkig wel weer opgelost zonder alles opnieuw te hebben moeten doen! Weer iets geleerd...........

 

Marianne