Bij opstarten komt er steeds een scherm installatie manager

Hek1950 schreef op 25.09.2020 om 16:48 uur

Hallo,

Tijdens het opstarten van Mvdl komt er ook altijd het scherm Istallatiemanager Ja/nee

Doe ik Ja dan zie ik dat alles is geïnstalleerd. Doe ik NEE dan is hij weg.

Omdat alles is geïnstalleerd dan is de melding toch overbodig.

Hoe krijg ik die melding weg

Reacties

Kees-Haremaker schreef op 26.09.2020 om 15:03 uur

Hallo Herman bedoel je deze melding?

Bij mij is het groter want ik heb het alleen de eerste regel meegenomen
Dit menu Bestand project laden geeft aan welke projecten je in de laatste tijd hebt gebruikt en hiermee
kan je snel naar een eerder project gaan, zodat alles wat voor dat project nodig is en in dat projectmap zich
bevind ingeladen wordt wel is van belang dat je met toets Y het menu oproept
zoals hieronder en in het tweede tabblad zie mijn plaatje de bij het project behorende mappen kan aangeven

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Mvg Kees, een tevreden gebruiker van VDL klik op mijn avatar voor meer info over mij

Bol schreef op 26.09.2020 om 16:15 uur

Hallo Herman,

Volgens mij bedoelt u dit scherm.

Als dat zo is, daar heb ik als moderator geen verklaring voor. Vandaar, dat ik u via een persoonlijk bericht, al het advies had gegeven, om dit voor te leggen aan Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ Heb u dit ook al gedaan?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.09.2020, 18:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 26.09.2020 om 19:29 uur

Dank voor de reactie.

Ik heb een mail gestuurd.

Fijn weekend.

voetje schreef op 27.09.2020 om 09:35 uur

Ik krijg deze melding ook steeds. Zou u de reactie van magix support willen publiceren op dit forum?

Hek1950 schreef op 27.09.2020 om 11:08 uur

etreff: [Ticket#2020092617003113] RE: [Ticket#2020092617003113] Als ik Magix opstart [...]

Hallo en welkom bij MAGIX, Hartelijk dank voor uw e-mail, waarmee wij de ontvangst bevestigen. We werken op dit moment op volle capaciteit om vragen van klanten tijdig te beantwoorden. Om dit doel te bereiken en de reactietijd te verkorten, hebben we een selectie van antwoordopties voorbereid met betrekking tot uw specifieke kwestie. Als de vermelde suggesties succesvol zijn, klikt u op "Ja". Het verzoek zal met succes worden afgesloten. Als geen van de voorgestelde antwoorden correct is, klikt u op "Nee"! Als u "Nee" selecteert, wordt de aanvraag toegewezen aan een technicus die u extra technische ondersteuning zal bieden.

Hoe kn ik dat uitschakelen. Met vgr. Herman Koetsier

Uitschakelen van reclame newsfeed verbergen

Geregistreerde gebruikers ontvangen automatisch meldingen van updates en speciale aanbiedingen. Als u deze berichten niet wilt ontvangen, kunt u de nieuwsfeed-functie deactiveren.

Uitschakelen van Newsfeed

Start het programma. 

Klik op het menu "Bestand" > "Instellingen" > "Programma" 

Op tabblad Systeem, activeert u het veld "News Verbergen".

Nieuwsfeed uitschakelen met MAGIX Connect

Open de app "MAGIX Connect" door op het pictogram rechtsonder in de taakbalk te klikken.

Klik op "Info Kanalen".

Met een klik op de individuele programmanaam kunt u de advertentie activeren of deactiveren.

Als u meer informatie aan dit ticket wilt toevoegen, kunt u reageren op deze e-mail. Gelieve een aparte aanvraag in te dienen voor elk probleem dat u hebt. Met vriendelijke groet, Het MAGIX-team

Betreff: Als ik Magix opstart dan start PC maintainserver ook op

Als ik Magix opstart dan start PC maintainserver ook op Hallo, Als ik Magix opstart dan start ook PC Maintainservice op Zie printscreen. Hoe kn ik dat uitschakelen. Met vgr.

Hek1950 schreef op 27.09.2020 om 11:08 uur

Hallo Herman,

Volgens mij bedoelt u dit scherm.

Als dat zo is, daar heb ik als moderator geen verklaring voor. Vandaar, dat ik u via een persoonlijk bericht, al het advies had gegeven, om dit voor te leggen aan Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ Heb u dit ook al gedaan?

Groet,

Rob

Deze is opgelost.