Branden lukt niet met VDL2026 premium

dadilon schreef op 20.03.2026 om 17:50 uur

Heb plots een probleem met branden.

Werk met een nieuwe pc sinds een jaar met een externe DVD Writer Hitachi-LG data storage., daar de nieuwe pc geen interne schrijver meer hebben. Tot over enkele dagen werkte alles correct, maar nu plots kan ik mijn film branden tot aan zie bij gevoegde: Hier blijft mijn Writer draaien tot zelf langer dan 30 minuten en valt hij uit. Kan Magix video deluxe premium niet sluiten alsook mijn pc niet. Dit kan enkel door mij af te melden met ctrl-alt-delete. Heb ook de laatste update van Magix Vdl2026 premium Ik werk met Win 11pro. Wat kan de rede zijn van deze plotse verschijning. Heb verschillend keren geprobeerd maar krijg steeds zelfde resultaat Dank voor jullie antwoord, Leon

Reacties

dadilon schreef op 20.03.2026 om 22:08 uur

ik wil even nog iets extra toevoegen.Ik weet dat ik de film op een andere manier kan spelen op mijn Tv, maar ik heb twee kleinkinderen en bezorg hen telkens elk een printbare DVD met een mooie lay-out op gedrukt.

Roland-vanOs schreef op 26.03.2026 om 19:48 uur

Mss heel gek, maar kan je er wel een MPEG-4 bestand van maken middels "film exporteren"?
En deze dan op je PC bekijken.
Als dat ook niet gaat mss wel een corrupte MVP-bestand.

Als dat wel gaat, mss eerst eens een ISO-bestand proberen te maken.

dadilon schreef op 27.03.2026 om 00:03 uur

ga dit proberen maar zal ten vroegste zondag zijn al bedankt op voorhand

Bol schreef op 27.03.2026 om 15:22 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Door persoonlijk omstandigheden, ben ik niet meer zo actief op het forum. Maar uw fout zit waarschijnlijk in de door uw gemaakt Disk lay-out. Zeker weten doe ik dat niet, maar mijn advies maak een eens een nieuw lay-out en zie ook een deze link: DVD branden zonder verspilling van DVD's

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-