Brandtijd voor dvd

Saskia-DeHaan schreef op 10.03.2020 om 17:50 uur

Ik heb nog een oud programma van jullie op mijn computer staan ( het schijfje is zoek ) nl video deluxe uit 2013.

Hier heb ik een fotofilmpje op gemaakt en een filmpje van 10 minuten duurde ruim 4 uur om te branden.

Dit vond ik erg lang

De grootte van het filmpje is1,65 MB (1.736.704 bytes)

Ik heb een HP laptop met Ryzen 5 processor en windows 10

Weet u hoe dit kan?

Graag hoor ik van u terug

Met vriendelijke groet, Mw S.de Haan

Reacties

mi-bo schreef op 10.03.2020 om 18:07 uur

@Saskia-DeHaan

Beste Saskia,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het kan zijn dat er onderbrekingen ( open plekken ) zijn, dit moet ook berekend worden en dat kost tijd,

zet de projecten eens op de tijdlijn en dan zet het in Storyboard modus dan kunt U zien door een dikke streep tussen de projecten of er open stukken zijn

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Kees-Haremaker schreef op 14.03.2020 om 11:57 uur

Hallo Saskia, je kan ook in de arranger met de rechter muistoets in een leeg gedeelte klikken en dan krijg je een rolmenu waarmee je gaten kunt opruimen.

Gaten

rolmenu onderste regel

derde plaatje het resultaat

Mvg Kees

mi-bo schreef op 14.03.2020 om 13:14 uur

@Saskia-DeHaan

Beste Saskia.

open gaten sluiten in MAGIX vdl 2013 ( probleem zoeken waarom duurt het branden zolang)

De goed bedoelde oplossing van Dhr CJHHaremaker is bij U niet mogelijk .( wel versie MVDL 2020 )

wel via voorbeeld open stukken( tijdlijn modus)

oplossing gaan naar Storyboard modus tussen A/B ziet U zwart stukje dit betekend open stuk, door hier op te klikken, gaat scherm open en dan eerste optie harde las, dan wordt het beeld tegen elkaar gezet, als U nog een keer op deze optie klik dan komt er een mogelijkheid op alles toepassen dan wordt alles netjes gesloten, het nadeel is wel als U dit op deze manier doe dan worden evt overgangen ook verwijderd en komen overal harde lassen te staan.

Sc6

met vriendelijke groet.

Michael