Reacties

mi-bo schreef op 19.04.2020 om 15:54 uur

@b.peet

Beste Peet,

ga naar Effecten, Video Effecten, Vormen, wel zorgen dat het op de tijdlijn is geactiveerd,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator )

b.peet schreef op 19.04.2020 om 16:36 uur

Dank voor je snelle reactie! Wat je schreef had ik al geprobeerd, ik krijg dan een zwart vlak met een ronde afbeelding van het centrum van het frame, als ik die verplaats verschuif ik het beeld mee en niet alleen de cirkel. Dat ronde beeld kan ik uitknippen (binnen- of buitenkant). Mijn bedoeling was om een dunne cirkelvormige lijn in te voegen die ik kan verschuiven naar het bewuste gebouw om dát even aan te geven, zoals je ook een ingevoegde titel naar een plek kan verschuiven.

Groeten van Bas.

Inmiddels wat gevonden Michael: enkel frame als jpg van bewuste plek, daarin de cirkel gemaakt in Paint, enkele seconden op de juiste plek in de video gemonteerd. Toch liever in Video de Luxe gemaakt dus ik houd me aan bevolen als er een mogelijkheid is. Groeten en dank, Bas.

Bol schreef op 24.04.2020 om 11:47 uur

Hallo Peet,

Om een goed beeld te krijg, wat u nu precies wenst te realiseren, heb ik een filmpje gemaakt. Bedoelt u dit?

Ik verneem wel van u,

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

b.peet schreef op 24.04.2020 om 11:53 uur

Hoi Rob; ja! Dat is het precies, mooi stukje film hoor en prachtig scherp. Groeten van Bas.

Bol schreef op 24.04.2020 om 14:42 uur

Hallo Bas,

Als alternatief voor Paint gebruik ik Paint.net versie 4.2.10. Te downloaden vanaf: https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/PaintNET-fotobewerking-afbeelding

Zo maak ik een cirkel in Paint.net

Zo pas ik het toe in Video Deluxe.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

b.peet schreef op 24.04.2020 om 16:29 uur

Rob dit gaat lukken, geweldig; ellips loopt nog mee ook! Heel veel dank. Groeten van Bas.

Bol schreef op 24.04.2020 om 17:44 uur

Hallo Bas, bedankt voor het compliment. Groet, Rob 👍👍👍

PC -1-

PC -2-

b.peet schreef op 24.04.2020 om 20:43 uur

Ja, en jij voor al je moeite 😀

Bas.