de-installeren van magix video de luxe 2020 premium

Hans-Meijbaum7421 schreef op 20.04.2020 om 18:47 uur

De-installeren van het beschadigde programma werkt niet via configuratie. Bij het eerder geïnstalleerde 2016 premium krijg je de mogelijkheid om aan te passen, herstellen en verwijderen. Bij versie 2020 kan ik alleen verwijderen. Verder wil ik ook op mijn 2e computer de nieuwe versie installeren. Ik heb alleen de downloadversie. Met voorgaande versies nooit een probleem gehad. Graag reactie zodat ik weer verder kan, Groet, Hans.

Reacties

Bol schreef op 20.04.2020 om 19:38 uur

Hallo Hans,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Inderdaad, het de-installeren en opnieuw installeren van VDL 2020 is veranderd ten opzichte van VDL 2016. Zie: https://www.magix.info/nl/tutorials/de-installatie-magix-programma-opgegeven-account-bestaat-al--1229608/

U kunt VDL 2020 ook met de downloadversie op uw 2e computer installeren. VDL 2020 hebt nl. 2 licenties.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-