Reacties

Bol schreef op 07.06.2022 om 23:25 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Zie eens deze link: https://www.magix-online.com/nl/hulp-support-magix-domein-e-mail-service/domeinverhuizing.3212.html

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

toonenbeeld schreef op 10.06.2022 om 15:30 uur

deze is voor het verhuizen NAAR MagiX toe
dank zover .

toon

toonenbeeld schreef op 10.06.2022 om 15:32 uur

één van mijn contacten wil het domein ( website en email) ergens anders heen verhuizen, hoe kunnen we dat regelen? Hoe kom ik aan een verhuiscode?

bericht / vraag aangepast

Bol schreef op 10.06.2022 om 15:40 uur

@toonenbeeld,

Hallo Toon,

Dan zal een van uw contacten, contact op moeten nemen met de nieuwe provider en daar vragen om een verhuiscode.

Groet, Rob

toonenbeeld schreef op 10.06.2022 om 15:42 uur

oke Rob, dus Magix hoeft daar geen toestemming voor te geven of iets vrij te geven ?
gr Toon

Bol schreef op 10.06.2022 om 16:04 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Ik heb het vermoeden, dat u deze verhuiscode naar Magix moet sturen voor de overdracht van de ene provider naar de andere. Maar als u zekerheid wilt hebben, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net

Groet, Rob

toonenbeeld schreef op 10.06.2022 om 16:25 uur

doe ik ! dank je, fijn weekend.

toon

mi-bo schreef op 10.06.2022 om 16:36 uur

@toonenbeeld

Beste Toon.

Uw vraag is.

"één van mijn contacten wil het domein ( website en email) ergens anders heen verhuizen, hoe kunnen we dat regelen?"

Nergens kunnen lezen of "een van Uw contacten" een MAGIX/XARA hosting heeft, is dit correct.

Als een van Uw contacten , contact opneem met een nieuwe provider, zullen zij precies "Uw contacten" vertellen welke stappen er moeten worden genomen , tot overschrijving.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info