Reacties

mi-bo schreef op 30.04.2020 om 20:40 uur

@Eriba

Beste Eriba,

ga naar hulp, extra inhoud installeren,

dan MPEG-4- Codec( mainconcept )activeren,

klik op selectie installeren,

dan wordt dit zichtbaar

is dit bij U niet zo.

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator )

Eriba schreef op 01.05.2020 om 08:44 uur

Beste Mi Bo. bij extra inhoud installeren kom ik image (V2: 819 enz) niet tegen in de lijst met te installeren onderdelen (demoproject, enz). Als ik de Mpeg4 codec mainconcept aanklik verschijnt het door jou aangegeven venster om te installeren. Direct na aanklikken verschijnt fout bij downloaden. Het molentje gaat draaien en het programma is niet meer af te sluiten anders dan met ctr. alt delete. Wat kan ik nu nog verder doen?

mi-bo schreef op 01.05.2020 om 09:51 uur

@Eriba

Beste Eriba.

U bent toch wel Online als u het probeer te installeren.

Heeft U al gekeken bij even uitschakelen van Firewall of het dan wel gaat lukken.

U heeft toch wel via hulp extra programma installen (ong 8 Gb) dit geïnstalleerd.

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator )

Eriba schreef op 01.05.2020 om 10:36 uur

Beste Michel,

Ik ben steeds online, de extra inhoud wordt perfect geïnstalleerd, alleen de codec niet. Met uitgeschakelde firewall blijft het effect het zelfde Openen met administrator geeft ook geen resultaat. Dit probleem heb ik ook gehad op mijn vorige PC. Toen heb ik een codec gekocht voor € 4,99. en die geactiveerd. Toen was het opgelost en heb ik mijn aankoopbedrag teruggevraagd en ook teruggekregen. Het moet toch eenvoudiger opgelost kunnen worden, kunt u geen activeringscode sturen alsof ik een codec gekocht heb. Dan zou het toch opgelost moeten zijn of zie ik dat te gemakkelijk. Zie uw reactie met interesse tegemoet.

mi-bo schreef op 01.05.2020 om 11:04 uur

@Eriba

Beste Eriba.

Dit Forum staat geheel los van MAGIX Support.

De vragen op dit Forum (wordt )worden beantwoord door MAGIX gebruikers /lezers .

U schrijft over oudere Pc,dat het wel werkte en U geld heeft terug gestort gekregen,dan zal de codex (niet meer aanwezig) niet op de nieuwe Pc werken.

Het beste kunt U contact opnemen met MAGIX op de zelfde manier zoals U in het verleden al heeft gedaan, en bij hun Uw probleem voorleggen.

En zal MAGIX Support U kunnen adviseren welke stappen U dient te volgen.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator)

Eriba schreef op 01.05.2020 om 11:32 uur

Michel, dank je voor advies, ik zal het opvolgen

Bol schreef op 01.05.2020 om 11:41 uur

Hallo Eriba,

Ik zie dat u nog werkt met VDL 2018. Uw updategarantie is volgens mij verlopen. Om dit dit te controleren, ga dan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ en dan naar Mijn Account / Mijn producten.

Nu uw MainConcept probleem. Wat u zou kunnen proberen is om het Videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Deze kan corrupt zijn geworden. Bij het opnieuw opstarten van VDL 2018 wordt deze automatisch weer aangemaakt.

Omdat ik VDL 2020 hebt, staat er Videodeluxe26_ bij u is dit Videodelue24_

Succes,

Rob (Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.05.2020, 11:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-