Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2023 om 14:09 uur

@Germain-Billiet

Niet wetend of Uw vraag gaat over Windows 10 of Windows 11

Al eens het volledige programma via de dvd te verwijderen, en daarna opnieuw te installeren.

RUV 2022 werkt perfect onder Windows 10 heeft problemen met Windows11.

RUYT2023 werkt perfect onder Windows 10 en Windows11

Gr

Michael

Bol schreef op 25.01.2023 om 14:24 uur

@Germain-Billiet

Hallo Germain,

 ....bij het inlezen en installeren van programma van Magix-cd: foutmelding "gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)....

Deze foutmelding duidt erop dat de Magix-cd defect is. Ga naar mijn account / mijn producten en download hiervandaan het installatieprogramma.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

mi-bo schreef op 25.01.2023 om 14:25 uur

@Germain-Billiet

Een aanvulling,

heeft U misschien ook MVDL dan is het mogelijk via rode knop onder Preview scherm om ook analoog via Usb omzetter te digitaliseren.

Gr

Michael

Germain-Billiet schreef op 25.01.2023 om 17:25 uur

Ik zit blijkbaar in een loop. Mijn account, ik log in. Vraag download met opgave van het serie nummer. Magix zegt dat ik eerst mijn aankoop moet registreren. Als ik dat doe zegt Magix dat deze al is geregistreerd. Wat nu?

 

Bol schreef op 25.01.2023 om 17:56 uur

@Germain-Billiet

Hallo Germain,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereerst even dit. U krijgt de foutmelding "gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)", daar heb ik als moderator een antwoord opgegeven.

...."Als ik dat doe zegt Magix dat deze al is geregistreerd."....

Dit klopt, want u hebt het programma reeds eerder geregistreerd bij Magix. Zie deze link, hoe nu te handelen:

Succes,

Rob (forum moderator)

Germain-Billiet schreef op 25.01.2023 om 18:42 uur

Hoera, ik ben er in geslaagd het 'red uw videos' programma te installeren! Maar nu is er nog volgende hindernis. Het systeem vraagt me het analoge opname-apparaat (in dit geval een VHS recorder) te verbinden met mijn pc. Dat doe ik maar blijkbaar is er geen 'verbinding' vermits ik niet 'verder' kan. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

 

Germain-Billiet schreef op 25.01.2023 om 18:54 uur

Blijkbaar krijg ik niet de optiemogelijkheid 1 composite 2 s-video!

Waarom?

Bol schreef op 25.01.2023 om 19:21 uur

@Germain-Billiet

Hallo Germain,

Het is doet mij deugd om te lezen, dat u er in geslaagd bent om Red uw Video te installeren. Bedankt👍 voor u terugkoppeling.

Nu uw andere probleem

....Het systeem vraagt me het analoge opname-apparaat (in dit geval een VHS recorder) te verbinden met mijn pc....

Zie eens dit filmpje.

Succes,

Rob (forum moderator)

Germain-Billiet schreef op 26.01.2023 om 09:36 uur

Er klopt blijkbaar iets niet. Zie print screen. Ik krijg niet de mogelijkheid te kiezen composite of s-video zoals wordt getoond in het instructiefilmpje. Bijgevolg licht 'verder' niet op en kan ik dus niet verdere gaan. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?