Einde van film maken

fernand-v schreef op 25.03.2020 om 12:03 uur

Na het laatste fragment (object) in mijn film (bewerkt met Magix DeLuxe 2016 Plus) heb ik de overgang FadeOut gezet. Nu bij het afspelen komen na dit fragment nog beelden (maar ik zie geen fragmenten) en blijft de tijd doorlopen. Hoe kan ik een stop plaatsen na het laatste fragment van de film ?

Reacties

mi-bo schreef op 25.03.2020 om 12:21 uur

@fernand-v

Beste Fernand,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Misschien heeft U op een ander spoor nog beelden staan,

een oplossing:

Zie voorbeeld.

Met Crtl + F kunt U zien of er per ongeluk nog ergens nog beelden staan.( open stuk en dan weer beeld )

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Kees-Haremaker schreef op 25.03.2020 om 13:25 uur

Hallo Fernand, je hebt een oudere versie van VDL, maar als je die zou updaten naar versie 2020 dan kan je met behulp van de drie voorbeelden op deze plaatjes dit zeer makkelijk kunnen oplossen, m.b.v. de rechter muistoets klikken in een spoor waar geen films in staan (leeg deel) dan zie je een rolmenu zie plaatje twee, klikken op onderste regel en zie de gaten zijn weg.
Daarna kan je de niet gebruikte clipjes verwijderen of naar believen gebruiken.

Mvg Kees

Bol schreef op 25.03.2020 om 18:14 uur

Hallo Fernand,

Helaas, is de functie "Gaten vinden en sluiten" niet aanwezig in VDL 2016, zoals gememoreerd wordt door Kees. Maar u kunt alles in een keer overzien, door op het vierkantje op de middelste werkbalk te klikken. Voordat u dat doet, klik eerst even op "<--->" de onderste werkbalk. (sneltoets Ctrl+F)

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.03.2020, 18:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.05.2020 om 10:32 uur

@fernand-v

Beste Fernando.

Goed te zien dat gegeven advies 25.03.2020 om 12.21 uur voor U de oplossing is/was.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator ).