Error -24 bij activeren product

LongTimeAgo schreef op 13.05.2021 om 18:35 uur

Beste Magix support & community,

 

Mijn oude laptop waar Xara Photo & Graphic design software op stond is helaas gesneuveld. Een paar weken terug is hier voor een nieuwe in de plaats gekomen.

Echter bij het activeren van het product krijge ik telkens de foutmelding "-24 ander email adres heeft product geregistreerd". Maar ik heb alle email adressen gechecked (inclusief die van mijn vrouw) en dit is niet het geval. Tevens hebben we maar 1 Magix account, namelijk deze. Op alle andere email adressen is geen Magix account geactiveerd. Ook is het vreemd dat ik wel mijn andere geactiveerde product zie staan, maar niet deze.

Extra informatie: Het software pakket was ooit (paar jaar terug) aangeschaft via HumbleBundle.com.

Wat kan ik doen om dit op te lossen?

 

Met vriendelijke groet,

Tim/LongTimeAgo

Reacties

Bol schreef op 13.05.2021 om 19:23 uur

@LongTimeAgo

Hallo Tim,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fout-24--2/ . Stuur een mailtje naar: shop@magix.net. Misschien, dat zij u verder kunnen helpen.

Groet, Rob

LongTimeAgo schreef op 13.05.2021 om 19:56 uur

@LongTimeAgo

Hallo Tim,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fout-24--2/ . Stuur een mailtje naar: shop@magix.net. Misschien, dat zij u verder kunnen helpen.

Groet, Rob

Beste Bol,

Bedankt! Ik had inderdaad die link al gevolgd en ook wat oudere suggesties proberen te zoeken. Helaas leverde het niets op, dus vandaar mijn oproep op de forums. Ik zal een mail sturen naar het adres dat je hier boven plaatst.

Onder andere deze oplossing: I cannot remember my account details - Xara Desktop Support

Blijkbaar kon je 'vroeger' via je registratie code er achter komen aan welk email adres die gekoppeld was. Kan dus nu niet meer want de mogelijkheid is weggehaald.

mvg,

Tim

Bol schreef op 13.05.2021 om 20:33 uur

Succes👍👍👍Tim, laat het forum weten wat Magix als antwoord geeft.

LongTimeAgo schreef op 15.05.2021 om 19:56 uur

Magix support heeft antwoord gegeven en het bleek op een email adres geregistreerd te zitten van m'n vrouw die deze niet meer actief gebruikte.
Na contact met support is de Key verschoven naar mijn account/adres en zodoende hebben we het programma weer correct kunnen gebruiken!

Nu alleen nog even upgraden naar Versie 18, want versie 15 is toch al wat verouderd. ;)

mvg,

Bol schreef op 15.05.2021 om 23:02 uur

@LongTimeAgo

Hallo Tim,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Groet, Rob