Extra downloads en inhoud installeren

Roland-vanOs schreef op 13.09.2025 om 13:10 uur

Moet je deze bestanden eigenlijk nog eens apart installeren?

Als ik kijk bij : HULP -> EXTRA INHOUD INSTALLEREN is alles al gedaan namelijk ...

Reacties

Bol schreef op 13.09.2025 om 13:41 uur

@Roland-vanOs

Hallo Roland,

Bij het installeren van Video Deluxe worden deze pakketen gelijktijdig geïnstalleerd en wordt zo nodig bij een update aangepast. Zie afbeelding

Mocht u ooit problemen krijgt met een van deze pakketten, dan kunt u deze verwijderen en opnieuw installeren via Hulp / Extra inhoud installeren.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.09.2025 om 16:16 uur

@Roland-vanOs

Hallo Roland,

Ik zie dat er op dankjewel is geklikt. Kan / mag hieruit opmaken, dat mijn gegeven antwoord voor u duidelijk genoeg was? Als dat zo is wens ik heel veel plezier met het maken van uw films.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2025, 16:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-