filmfragmenten "niet meer te vinden"

marleen.vos schreef op 02.05.2016 om 14:28 uur

Ik heb Magix foto's op CD & DVD 9 deluxe geinstalleerd op mijn nieuwe pc met windows 10. Nu krijg ik bij het bekijken van eerder gemaakte shows geen filmpjes ( HVI1234.MOV ) te zien en de vermelding dat ze niet te vinden zijn. Foto's en muziek zijn oké. Wat te doen?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 02.05.2016 om 16:59 uur

Hallo Marleen,

Het projectbestand bestaat alleen uitverwijzingen. Je heb CD & DVD 9 de luxe op een nieuwe pc geinstalleerd. Het bestand met de naam HVI1234.MOV zal waarschijnlijk niet op de PC staan. Kopieer dit bestand naar je nieuwe PC in je projectmap

Succes,

Rob

marleen.vos schreef op 02.05.2016 om 17:46 uur

Hallo Rob,

Dank voor je antwoord maar de naam van het bestand is slechts een voorbeeld. De bewuste filmbestanden ( .MOV) staan allen op de pc en op de goede plaats.

Groetjes,

Marleen

Voormalige gebruiker schreef op 02.05.2016 om 18:16 uur

Hallo Marleen,

Kopieer het projectbestand naar de map waar de MOV bestanden staan. Start nu het project bestand op vanuit deze map.

Succes,

Rob

marleen.vos schreef op 02.05.2016 om 19:57 uur

Rob,

Ik begrijp dit niet goed. de MOV bestanden staan in dezelfde map als de foto's en die worden wel gevonden. De muziek staat ergens anders en wordt ook gevonden. Rara ??????

Marleen

Voormalige gebruiker schreef op 02.05.2016 om 20:02 uur

Hallo Marleen,

Heb je ook Quicktime geinstalleerd op de nieuwe pc? Magix en MOV bestanden hebben Quicktime nodig.

Groet,

Rob

marleen.vos schreef op 04.05.2016 om 13:14 uur

Hallo Rob,

Dit bleek de oplossing! Ik heb Quicktime geïnstalleerd en Magix werkt weer naar behoren. Bedankt voor alle moeite en goede oplossing!!!

Groetjes,

Marleen