Reacties

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 11:32 uur

de tijdlijn modus loopt niet mee

Bol schreef op 15.10.2022 om 13:31 uur

Hallo @annsintnicolaas,

Wat zou kunnen proberen is het volgende. Ga naar: bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Aanvulling: op 15-10-2022 om 14:04uur

Ik ben ervan uitgegaan dat de afspeelmarker voordat uw probleem optrad normaal werkte. Bij Foto's op cd &dvd 9 Deluxe geïnstalleerd onder Windows 10, loopt de afspeelmarker bij mij gewoon door.

mi-bo schreef op 15.10.2022 om 13:48 uur

@annsintnicolaas

 

Daar Uw programmaa van april 2011 is, welke versie van Windows werkt U.

Al gekeken wat het resultaat is als het op tijdlijnmodus wordt gezet.

Gr

Michael

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 14:41 uur

Het werkte altijd normaal. Ga het proberen. Dank je wel

Bol schreef op 15.10.2022 om 14:44 uur

Hallo @annsintnicolaas,

Laat het forum weten of het terugzetten op de standaardwaarde uw probleem hebt opgelost.

Succes👍👍👍,

Rob (forumlid / moderator)

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 14:54 uur

Hallo dit geprobeerd maar jammer het werkt niet.

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 14:59 uur

Hallo Michael. Ik heb weinig verstand ervan filmpjes maak ik altijd voor op het werk de dagbesteding maar wat is de tijdmodus Gr annie

mi-bo schreef op 15.10.2022 om 15:04 uur

@annsintnicolaas

Hallo Annie,

 

Tijdlijn modus is dat U het totaal kunt zien, geen plaatjes zoals U nu heeft..

Maar wanneer heeft U het laatste filmpje gemaakt, en is er misschien een andere Windows versie op de Pc geïnstalleerd..

Gr

Michael

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 15:07 uur

Het laatste filmpje in mei gemaakt Windows 10

mi-bo schreef op 15.10.2022 om 15:11 uur

@annsintnicolaas

Dankje voor Uw Feedback Annie.

Heeft U al gedaan wat eerder is omschreven, via bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard.

Als U dit heeft gedaan, niet kijken of er nog een update is van het programma, want dan crash het.

Gr

Michael

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 15:13 uur

Michael ik heb alles gedaan. Heb gisteren het programma er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar weet het nu niet meer

Bol schreef op 15.10.2022 om 15:31 uur

Beste @annsintnicolaas,

Ik zag dat u reeds het programma op de standaardwaarde had teruggezet, echter zonder resultaat.

Wat u ook nog eens zou kunnen proberen is het volgende. Verwijder het Fotos_dlx.ini bestand, zoals aangeven is op de afbeelding. Vergeet niet de vinkjes te zetten bij bestandsextensies en verborgen Items

Bij het opstarten van het Foto's op CD wordt deze weer automatisch aangemaakt en hebt eventuele PC configuraties hersteld. Ik kan u niet garanderen dat dit ook werkt, maar het is het proberen waard.

Succes👍👍👍,

Rob (forumlid / moderator)

mi-bo schreef op 15.10.2022 om 15:33 uur

@annsintnicolaas

Dank voor Uw feedback Annie.

Na het lezen van

"Heb gisteren het programma er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar weet het nu niet meer"

het is mogelijk dat daar het probleem zit(gezien het een programma is uit 2011)) ,het werkte onder Windows 10, maar U heeft het verwijderd en daarna weer geinstalleerd.

Om problemen in de toekomst te hebben, misschien overwegen om MFS2023 aan te kopen, dan kunt U zonder problemen verder om voor de dagbesteding mooie projecten te maken, en het projecteren op Tv/beamer.

Kijk eens op deze site.

https://www.magix.com/nl/foto-illustratie/photostory/

Er is ook een abonnement versie

 

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

 

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 15:48 uur

Was even zoeken Gedaan niet geholpen. Als ik een ouder filmpje aanklikt. gaat ook de tijdsmodus niet mee. Ik ga zo afsluiten en kijk morgen verder word er zenuwachtig van.
dank je wel. Wie weet heeft u nog meer oplossingen. Gr Annie

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 15:55 uur

Is dat het programma van €39. Dat is te doen.

Bol schreef op 15.10.2022 om 15:58 uur

@annsintnicolaas

Hallo Annie,

Helaas kan ik (nog) geen filmpje uploaden naar het forum. Magix Duitsland zijn bezig met het update van dit forum. Maar goed, bij mij loopt de afspeelmarker gewoon lekker door. Zie afbeelding

Wat er bij u hand is kan helaas hiervandaan niet zien.

Natuurlijk kunt u de laatste versie Photostory Deluxe 2023 aankopen, voor de prijs hoeft u het niet te laten. Maar uw vraag op het forum is / was: "de afspeelmarker loopt bij mij niet door in Foto's op cd &dvd 10 Deluxe" en daar heb ik u een antwoord op willen geven.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

 

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 16:01 uur

Ik wacht tot morgen kijk dan verder dank je wel. Gr Annie

Bol schreef op 15.10.2022 om 16:08 uur

@annsintnicolaas

Hallo Annie,

Als moderator weet ik niet of u met Foto's op cd &dvd 10 Deluxe kan upgraden naar Photostory Deluxe 2023 voor de prijs van € 39,99 anders kost het programma € 69,99. Persoonlijk verwacht ik van wel.

Succes met uw beslissingen.

Groet,

Rob (forumlid / moderator)

mi-bo schreef op 15.10.2022 om 16:16 uur

@annsintnicolaas

Dank voor Uw Feedback Annie.

Gezien het programma een P2 serienummer heeft, kunt U het niet voor €39.99 upgraden.

dan wordt het €69.99 maar U kunt ook een abonnement nemen.

en anders een mailtje sturen naar infoservice@magix.net wat Uw werkzaamheden zijn als hobby (vrijwilligers werk)ouderen verwennen, misschien hebben zij een voorstel voor U(uit coulance is veel mogelijk)

Gr

Michael

Bol schreef op 15.10.2022 om 16:25 uur

@annsintnicolaas

Hallo Annie,

Als moderator wil ik u er wel op wijzen, dat als u één abonnement op Photostory Deluxe neemt dit nooit uw eigendom wordt. Bij het opzeggen van het abonnement kunt het programma niet meer gebruiken!!

Nogmaals succes met het nemen van uw beslissingen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

annsintnicolaas schreef op 15.10.2022 om 18:32 uur

Allemaal dank je wel. Voor jullie reacties. Ik ben er nog niet uit wat ik doe

stel dat ik een nieuw programma koop en weer de afspeelbare niet mee loopt.
 

mi-bo schreef op 15.10.2022 om 19:24 uur

@annsintnicolaas

Annie, bij oproep heeft U een plaatje van storyboardmodus laten zien, links van de rijdlijn staan 3 opties een daarvan is streepjes dat is tijdlijnmodus, is het dan mogelijk om met de ingedruktemuis de tijdlijn naar rechts te slepen, lukt dat niet staat er iets vast.

klik eens op spatiebalk om af te spelen .

Ja, dan Uw reactie alls ik het nieuwe product koop en het speel nog niet af, dat wordt moeilijk..

Wat voor Pc/laptop heeft U, de configuratie,

Is antivirus programma wel up to date.

Is de grafische (video)kaart up to date (update via fabrikant link)

Misschien komt U hier verder om uit te proberen.

Gr

Michael

Bol schreef op 16.10.2022 om 00:07 uur

@annsintnicolaas

Hallo Annie,

Uw probleem van een niet werkende afspeelmarker kan zich voordoen in alle Magix programma's die uitgerust zijn met een afspeelmarker. Dus ook in de allernieuwste versies. Voordat u overgaat tot een eventuele aankoop van Photostory 2023, moet u er wel zeker van zijn dat uw PC of Laptop dit wel aan kan.

Dit zijn minimale systeemeisen voor Photostory 2023. Zie: systeemeisen

Kunt u de configuratie van uw PC / Laptop doorgeven? Dit is wat wij nodig hebben:

  • Met welke Windowsversie werkt u
  • Wat is de Processor
  • Welke grafische kaart
  • Hoeveel RAM geheugen

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)