Reacties

Bol schreef op 02.10.2020 om 18:33 uur

Hallo Herman,

Wat bedoelt u precies met "Beeldvullend maken".

Bedoelt u dit?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 02.10.2020 om 19:18 uur

Rob,

Ja dit bedoel ik.

Heb ik nog een vraag.

Kan ik een afbeelding links rechts afknippen en of boven onder afknippen

En kan ik dan dat plaatje in laten zoomen van 10% naar 100%

Bol schreef op 03.10.2020 om 10:59 uur

Hallo Herman,

U kunt een foto links, rechts, boven en onder afknippen. Ook kunt dan de foto in te laten zoom van 10% naar 100%

Dit doet u zo:

• zet de foto op de tijdlijn
  • activeer de foto en zet deze op beeldvullend. (sneltoetsen Alt+B)
  • ga naar Effecten - weergave/animatie - uitsnede
  • maak uw uitsnede van de foto
  • klik op positie/grootte
  • uw uitsnede wordt nu beeldvullend weergegeven
  • zet de zoom op 10 en plaats een keyframe
  • verplaatst de afspeelmarker naar bv. het einde van de foto
  • zet de zoom op 100% en plaatst wederom een keyframe

Dit is dan het resutaat.

Laat het mij weten of dit de bedoeling is.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 03.10.2020 om 15:22 uur

Rob

Duidelijk is gelukt.

Dank je wel

Bol schreef op 03.10.2020 om 15:28 uur

Hallo Herman, het doet mij deugd om te lezen, dat het u is gelukt, succes 👍👍👍, Rob

PC -1-

PC -2-