U schrijft: "Het opgegeven pad is te lang C: programData\Magix\video deluxe\premium\2019\titels". Kunt u uw foutmelding wat uitgebreider omschrijven, zodat wij als forumleden een indruk kunnen krijgen hoe en wanneer uw foutmelding is ontstaan. Wat is het versienummer van uw Video Deluxe programma. Krijg u deze foutmelding als u een titel wilt aanmaken?
De foutmelding krijg ik op halfweg van het programma als ik opnieuw download . Ik werk nu met een oude versie " Magix video deluxe 2014" en heb ik geen installatie probleem.
IK had update "video deluxe premium 2020" gedownload, maar was er niet tevreden over en dus verwijderd. Vervolgens toch maar weer "video deluxe premium 2019" geinstalleerd. Helaas door de door u bovenstaande bekende melding werkt het program niet meer.
Ik vind het spijtig om te moeten lezen, dat de gegeven link van Magix Support, bij u niet tot het gewenste resultaat hebt geleid. Hiervandaan kan ik helaas niet zien, waarom het bij u fout is gegaan. Mijn advies, leg uw probleem voor aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/nl