Beste Michael, bedankt voor je reactie. Hier kan ik wel wat mee. Ik heb idd op mijn oude laptop nog niets gedeactiveerd dus daar is nog werk aan de winkel. Ik ga ermee aan de slag. Zeer bedankt. Groetjes!
Nu heb ik gedeactiveerd en alles van vorige laptop verwijderd. Vervolgens me geprobeerd aan te melden op nieuwe laptop maar krijg nog steeds de foutcode 24..Heeft u nog een suggestie?
inloggen, en Uw probleem melden bij MAGIX Support,wat precies Uw probleem is,
hier aangeven serienummer van MAGIX vdl, en wat U eigen naam is met adres en vandaar uit kant men bij MAGIX support kijken wat wel het goede e-mail adres is
Hai, intussen contact gehad met Magix, e.e.a. is opgelost. Ik had per abuis mijn email adres gebruikt terwijl mijn partner Magix had gekocht voor mijn verjaardag en dus zijn email adres gebruikt bij de aankoop. Ik heb daar nooit aan gedacht. Stom, stom. stom! Toch wel lief dat Magix mij heeft geholpen.
Ik heb nu een andere vraag. Ik heb mijn filmpje zo goed als klaar maar hoe maak ik een einde aan mijn filmpje? Na het laatste beeld blijft de film doorlopen....