Foutcode -57 Video Deluxe 2020

Mike-Dekkers schreef op 12.05.2020 om 16:53 uur

Goedendag,

Onlangs heb ik via de updateservice een update naar VDL 2020 gedaan.
Helaas na installeren krijg ik de volgende foutmelding.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren, maar tevergeefs.
Ik hoop dat hier wel een oplossing voor is, anders heb ik 70 euro weggegooid😳😳

Groetjes Mike

Reacties

mi-bo schreef op 12.05.2020 om 17:15 uur

@Mike-Dekkers

Beste Mike,

zover mijn kennis gaat is dit een Windows probleem en niet van MAGIX.

misschien komt U verder met deze link

http://www.pcspeedcat.com/run/click/BELL_NL/go/pcsc_optimize?lang=NL&HL=1&HL2=1&c1=269735337_1142392848771285_71399579659112_%2Bfoutcode&msclkid=d1ffc88a7f6313c47aa39630c27cb5b8

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael ( Moderator )

Mike-Dekkers schreef op 12.05.2020 om 20:17 uur

Hey Michael!

Bedankt voor je bericht.
Ik heb een scan uitgevoerd en de pc eens opgeruimd. Helaas hetzelfde probleem.😖

Ik werkte nog met Video Deluxe 2017, als ik die weer installeer is er niets aan de hand.
Programma start dan gewoon normaal op.

Bij opnieuw installeren van 2020, wederom deze foutcode...

Dit vind ik wel zonde van de update die ik gedaan heb..😅😵

Bol schreef op 12.05.2020 om 21:18 uur

Hallo Mike,

Het klopt, dat als u VDL 2017 opnieuw installeert het goed gaat. Maar als u VDL 2020 installeert, dan krijgt u de foutcode -57. Oplossing, deinstalleer VDL 2017 en installeer alleen VDL 2020 .

Groet,

Rob (Moderator)

Ps. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren-standaard-plus-premium--667/

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.05.2020 om 21:50 uur

@Mike-Dekkers

Beste Mike.

Ik zie dat Bol al een reactie heeft gegeven op Uw vraag van 20.17 uur.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator ).

Mike-Dekkers schreef op 12.05.2020 om 21:58 uur

Dank voor de reacties! Morgen ga ik het nog eens proberen.

Groetjes Mike

Mike-Dekkers schreef op 14.05.2020 om 20:48 uur

@Bol
Nou er is een dag overheen gegaan, vandaag pas tijd om even te vogelen hiermee.
Helaas krijg ik wederom dezelfde fout.

Alle stappen doorlopen van wat je me stuurde.
Ik vind het heel raar.

Nog meer tips? Deze zijn meer dan welkom. 😅
Ik werk heel graag met deze software, en zou graag de nieuwe versie willen gebruiken.

Bol schreef op 15.05.2020 om 18:20 uur

Hallo Mike,

Hebt u alles daadwerkelijk verwijderd, dat betrekking hebt op VDL 2017, 2018, 2019 en VDL 2020 incl. alle updates? Als ik een programma verwijderd, gebruik ik altijd deze link: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed

Mocht het toch niet het gewenste resultaat opleveren, neem dan contact op met Magix Support. Gebruik dan deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.05.2020, 18:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Mike-Dekkers schreef op 18.05.2020 om 12:57 uur

@Bol

Dag Rob,

Ik heb inderdaad alles verwijderd wat betrekking heeft op alle versies van VDL. Nog steeds hetzelfde probleem, heb contact opgenomen met support en mijn vraag is in behandeling, dus hoop dat ze met oplossingen komen.

Nog een klein extra vraagje, bij het installeren van VDL 2020 zitten ook 2 standalone programma's, vasco da gama 11, en proDad vitascene 3.0 LE, als ik deze installeer moet ik een serie nummer invoeren bij beide, maar deze worden niet aan de download bijgeleverd, kan dat kloppen?

Groetjes

Bol schreef op 18.05.2020 om 16:43 uur

Hallo Mike,

U heb een aankoopbevestigingsmail gekregen, met daarin waardeboncodes voor zowel Vasco da Gama 11 HD Essential als ProDaD Vitascene 3 LE (G3-xxxxxx-xxxxx-xxxxx). Deze moet u dan, als u VDL weer goed geinstalleerd is invullen bij: Hulp / Contentpakket(ten)

Daarna gaat u naar Effecten/ Extra effecten en download hier dan Vasco en Vitascene V3 Le. Als alles goed is gegaan, wordt er u een persoonlijk serienummer toegekend. Hiermee installeer u de beide programma's

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.05.2020, 16:54, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-