Foutmelding

Angela-vanMil schreef op 29.12.2021 om 15:15 uur

Ik krijg na opstarten Magix steeds de melding: fout in module 'VCRUNTIME140.dll

Er staat gemarkeerde film opslaan als.. en de keus programma voortzetten of programma sluiten. In het vakje geopende film staat niets en ik kan dus ook geen film opslaan. Programma voortzetten heeft geen zin. Het programma wordt alsnog afgesloten.

Wat te doen?

Reacties

Bol schreef op 30.12.2021 om 00:04 uur

@Angela-vanMil

Hallo Angela,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Het kan zijn dat u Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022 moet update!!

Download en installeer alleen vc_redist.X86.exe en vc_redist.X64.exe versie vanaf: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Angela-vanMil schreef op 11.01.2022 om 18:55 uur

Hallo Rob,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb geprobeerd wat je schreef, maar krijg nog steeds dezelfde melding.

Verder heb ik Magix Redt uw video's verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar ook ik dit had geen resultaat. Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat te doen. Heb je misschien nog meer tips?

alvast bedankt

Angela

Bol schreef op 12.01.2022 om 00:26 uur

@Angela-vanMil

Hallo Angela,

Probeer dit eens. Ga eens naar: C:\ProgrammaData\Magix\Common en verwijder dan Cache map in zijn geheel en probeer het dan nog eens.

Succes, Rob

Angela-vanMil schreef op 12.01.2022 om 13:54 uur

Dankjewel Rob! Ik ben je zeer dankbaar. Dat was de oplossing.👍

Bol schreef op 12.01.2022 om 14:17 uur

@Angela-vanMil

Hallo Angela,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het verwijderen van de cache map voor u de oplossing was. Bedankt👍 voor uw terug koppeling.

Met vriendelijke groet, Rob