Over welke Video Deluxe versie hebt u het? Maar hebt u de Video Deluxe versie al eens teruggezet op de standaardwaarden. Ga hiervoor dan naar: Bestand / Instellingen / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.
Uw foutmelding ACCESS_VIOLATION kan van alles zijn. Wat is de exacte foutmelding? Wat u zou kunnen proberen om het videodeluxe.ini te verwijderen. Als u deze verwijderd wordt VDL2024 ook op de standaardwaarden teruggezet en eventuele computerconfiguratiefouten hersteld. Bij het opstarten van VDL2024 wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt.
Hallo, Wie kan mij helpen. ik zojuist het probleem ingestuurd naar Magix Support maar dat gebeurt allemaal in het Engels....Waarom eigenlijk. Vandaar doe ik hier een oproep. Ik was volop aan een montage bezig en plots blokkeert het hele programma. Noch afsluiten en opstarten geeft mij een blauw kadertje dat het programma wil opstarten wat uitdraait tot niets.. Het is Video Deluxe Premium 2026 en draait op Windows 11. Reeds tweemaal verwijderd en weer geïnstalleerd! Vroeger kon ik het programma normaal open doen, dubbelklik op het icoontje, later als administrator en nu niets meer. Het programma gaf ook een zwaar wegend probleem in deze module.
Hallo, Wie kan mij helpen. ik zojuist het probleem ingestuurd naar Magix Support maar dat gebeurt allemaal in het Engels....Waarom eigenlijk. Vandaar doe ik hier een oproep. Ik was volop aan een montage bezig en plots blokkeert het hele programma. Noch afsluiten en opstarten geeft mij een blauw kadertje dat het programma wil opstarten wat uitdraait tot niets.. Het is Video Deluxe Premium 2026 en draait op Windows 11. Reeds tweemaal verwijderd en weer geïnstalleerd! Vroeger kon ik het programma normaal open doen, dubbelklik op het icoontje, later als administrator en nu niets meer. Het programma gaf ook een zwaar wegend probleem in deze module.
Ik ben einde raad. grt
Video Deluxe Premium 2026 op Windows 11
Ik heb sinds kort ook een soortgelijk probleem. Ik kan de foutmelding niet openen en lezen om door te sturen naar Magix. Ik heb pasgeleden een update gehad, misschien dat het probleem daarmee te maken heeft.
Inmiddels het ini bestand verwijderd. Ik kom een stukje verder, maar zodra ik een video op de tijdlijn wil zetten, verschijnt de foutmelding weer en moet ik het programma sluiten😞
....Ik zojuist het probleem ingestuurd naar Magix Support maar dat gebeurt allemaal in het Engels....Waarom eigenlijk....
U moet deze vraag stellen aan Magix zelf, maar dit zou wel eens te maken kunnen hebben met de overnamen van begin 2025. Ze doen alles in het Duits en Engels.
Ik ga uw tip straks meteen uitproberen, dankjewel. Het ging de laatste tijd zo goed met Video Deluxe: totaal geen problemen en nu ineens verschijnt die foutmelding waardoor het programma onbruikbaar is.
Ik zie het nu ook dat ik vragen / antwoorden door elkaar hebt gehaald. Mijn excuus daarvoor. Door privéomstandigheden ben ik een tijdje niet meer op het forum aanwezig geweest. Dit zal in de toekomst nog wel meer voorkomen. Privézaken gaan boven Magix Duitsland. Laat mij weten of uw probleem is opgelost, zodat ik deze topic kan sluiten!!
Met vriendelijk groet,
Rob (forum moderator)
PS. ik adviseer om altijd een eigen bijdragen aan te maken.
Het crashen van Magix bij het importeren van iPhone-filmpjes wordt vaak veroorzaakt door het HEVC (H.265) videoformaat of variabele framerates die iPhones gebruiken, waar oudere of niet-geüpdatete Magix-versies moeite mee hebben.
Zijn alle stuurprogramma's (grafische kaart) up-to-date?
Is de HEVC codec vanuit de Microsoft Store op de pc geïnstalleerd?
Converteer het iPhone-bestand (meestal .MOV) naar een Constant Framerate MP4 (H.264) bestand voordat je het in Magix sleept. Handbrake of MovAvi zijn hier goede gratis tools voor.
Om toekomstige problemen te voorkomen, kun je de iPhone instellen om op te nemen in een formaat dat makkelijker te bewerken is: Ga naar Instellingen > Camera > Formaten. Kies voor "Meest compatibel" in plaats van "Hoge efficiëntie" (HEVC).
Vandaag kreeg ik een update van Magix en het probleem lijkt opgelost. Ik kan gewoon weer films importeren op de tijdlijn en krijg geen foutmelding meer. Vanwege tijdgebrek heb ik het nog niet uitgebreid uitgetest, maar het zag er tot nu toe weer goed uit.
Fijn om te vernemen dat na het updaten van Magix naar de versie: 25.0.01.318 uw probleem is opgelost. Bedankt👍voor uw terugkoppeling. U kunt zelf bekijken wat de update inhoud. Klik op: 25.0.1.318