FXhome Ignite VFX Lighting installeren lukt niet

Gerlo-Maathuis schreef op 12.03.2020 om 20:40 uur

in december heb ik Video Deluxe Premium gekocht en daarbij kon ik FXhome Ignite VFX Lighting erbij installeren.

Via de downloadlink heb ik het installatiebestand gedownload. Als ik deze wil installeren krijg ik echter de windowsmelding "Kan dit

installatiebestand niet open. ...of het pakket een geldig Windows-installer pakket is"

Mijn systeem is 64-bits en de installer is dit ook.

Iemand enig idee hoe ik FX Home wel kan installeren?

Reacties

Bol schreef op 12.03.2020 om 23:46 uur

Hallo Gerlo,

Hebt u het al geprobeerd om FXhome Ignite VFX Lighting te installeren als administrator? Ga met de muis op het installatieprogramma staan en klik op de rechtermuisknop en kies: "Als administrator uitvoeren"

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.03.2020, 23:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.03.2020 om 11:24 uur

Hallo Gerlo,

Als u FXhome Ignite VFX Lighting al eens eerder geïnstalleerd hebt, ga dan naar: https://fxhome.com/account en log hier dan in. Zoek bij program naar FXhome Ignite VFX Lighting en klik dan op install. Hier staan de install instructions. zie afbeelding

Mijn voorbeeld is HitFilm Superher Pack, omdat ik niet in het bezit van FXhome Ignite VFX Lighting, maar de procedure is en blijft hetzelfde

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.03.2020, 11:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-