geen afspeelknoppen (play/stop/pause/ff/rew) zichtbaar

rob-eerland schreef op 02.02.2017 om 17:41 uur

beste forumleden, Ik ben een trotse nieuwe eigenaar van Photostory deluxe 2017 (incl. fotomanager deluxe en Hitfilm color explosion) nu heb ik eigenlijk 2 problemen. 1. zoals de titel aan aangeeft.. er staan geen (preview) afspeelknoppen onder mijn scherm ?? als ik bij een nieuw project gewoon even wat foto's toevoeg zou je deze toch al moeten zien? heb al f9 geprobeerd maar dat doet helemaal niets en wellicht doe ik iets fout maar ik wil gewoon even zien (halverwege het samenstellen van een slideshow) hoe e.e.a. eruit ziet. Daarnaast heb ik ook nog niet kunnen ontdekken waar en hoe ik hitfilm color explosion kan vinden/selecteren. Kan iemand mij svp helpen? bedankt Rob !!

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 02.02.2017 om 23:08 uur

Hallo Rob,

Lees dit eens:

Wat betreft hitfilm color daar kan ik je geen antwoord opgeven omdat ik deze niet bezit.

Groet,

Rob

rob-eerland schreef op 03.02.2017 om 12:23 uur

Bedankt voor de reactie ! ik heb deze inderdaad ook gezien in de handleiding maar het lijkt erop dat er iets niet helemaal klopt bij mijn versie... ik heb namelijk echt de bedieningsknoppen niet. zie onderstaande screenshot.

Enig idee wat ik fout doe?

 

rob-eerland schreef op 03.02.2017 om 12:46 uur

Update, ik heb de hitfilm color inmiddels gevonden dus nu rest alleen nog het probleem met de afspeelknoppen.

Voormalige gebruiker schreef op 03.02.2017 om 12:58 uur

Hallo Rob,

Ik heb je probleem kun reconstrueren, deze situatie krijg je als je twee keer in het previewvenster klikt. en weer twee keer klikt om terug te keren naar je previewscherm..

Wanneer je nu op weergave vergroten klik dan komen de afspeel knoppen te voorschijn

Als je er nog een keer op klikt dan wordt het previewscherm groter weergegeven.

Succes,

Rob

rob-eerland schreef op 03.02.2017 om 13:16 uur

Hoi Rob, wederom erg bedankt voor het meedenken. Ook dit biedt geen soelaas. ik kan met dubbelklik en het kleine knopje rechts inderdaad het scherm aanpassen qua formaat maar de afspeelknoppen blijven weg. zie foto's. Het valt mij op dat naast het kleine rechtse knopje er bij mij 2 dingen door elkaar staan? (het tijdlijnmodus knopje).

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 03.02.2017 om 13:23 uur

Heb je op het  ook dubbel geklikt.

rob-eerland schreef op 03.02.2017 om 13:27 uur

ja heb ik gedaan.. het is ook vreemd dat je bij mijn voorbeelden WEL de tijdsindicatie 00.14 s wel ziet staan dus het is niet zo dat de hele besturingsbalk/knoppen/tijdsindicatie weg zijn zoals bij jouw reconstructie?

 

Voormalige gebruiker schreef op 03.02.2017 om 13:29 uur

Ik heb net een update binnengehaald versie

Nu moet je een 1x klikken op  en een keer klikken in het previewvenster

Succes,

Rob

 

 

rob-eerland schreef op 03.02.2017 om 13:34 uur

Die versie heb ik ook. En het werkt nog niet. Ik ga het programma even helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Hopelijk lost dat e.e.a. op want het lijkt me meer een gekke bug ofzo.. mede omdat het tekstje in de rechterhoek (storymodus) ook door elkaar heen staat. Toch enorm bedankt !!! ik laat weten of het gelukt is.

 

Voormalige gebruiker schreef op 03.02.2017 om 13:41 uur

Wat nog kan proberen is om:

rob-eerland schreef op 03.02.2017 om 13:44 uur

Thanks maar ook dat heb ik al eerder geprobeerd😄👍🏻 Ik installeer het even opnieuw.. hopelijk lost dat het probleem op.

Voormalige gebruiker schreef op 03.02.2017 om 13:47 uur

Heb ook alle gratis programma's geïnstalleerd? Ga naar: Hulp / gratis download.

 

rob-eerland schreef op 03.02.2017 om 15:35 uur

Rob, ja die had ik ook al maar het is opgelost! Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd en nu staat alles er zoals het hoort👍🏻 Bedankt voor de genomen moeite en ik ga me nu eens verdiepen in wat dit programma allemaal kan😄 Mvg, rob

Voormalige gebruiker schreef op 03.02.2017 om 15:39 uur

Hallo Rob,

Fijn om te horen dat je probleem is opgelost d.m.v. her installatie.

Groet,

Rob

ejd schreef op 05.02.2017 om 12:08 uur

Hallo Rob,

Ook ik heb hetzelfde pakket aangeschaft en het lukt mij ook niet om de Hitfilm color explosion te vinden.

Kan jij mij aangeven waar je het gevonden hebt?

Dank en groet, Erik

rob-eerland schreef op 13.02.2017 om 15:03 uur

hai erik, nadat ik hitfilm color explosion heb gëinstalleerd (incl. account aanmaken etc.) duurde het bij mij even voordat deze zichtbaar was. de procedure is bij effecten (FX) te kijken onder het kopje "uw foto's, video's en muziek" en dan klikken op "scannen". vervolgens photostory opnieuw opstarten en nogmaals kijken onder datzelfde kopje.. daar zag ik hem opeens staan. hopelijk heb je hier wat aan ! mvg, Rob