Harde las overgang sluit niet aan en geeft een klein gat

LarsS schreef op 05.07.2020 om 19:31 uur

Hallo,

Ik gebruik Video Deluxe 2020 en ben bezig met GoPro beelden te bewerken. GoPro werkt met het idee dat lange films in meerdere bestanden worden opgeslagen en naadloos op elkaar kunnen aansluiten in een bewerkingsprogramma. Dit lukt mij bij nagenoeg alle gopro bestanden goed, enkel heb ik nu een film waar ik bij de harde las een lege ruimte over hou die ik niet kan verwijderen. Als ik probeer het tweede (of eerste) filmpje dichter tegen de andere te zetten schiet het direct door in een kruisovergang van enkele seconden. Dit wil ik niet, maar terugschuiven resulteert in wederom een gat tussen de twee beelden. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Mvg,

Lars

Reacties

mi-bo schreef op 05.07.2020 om 19:44 uur

@LarsS

Beste Lars,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Kijk eens of de hoefijzer ( magneet ) is geactiveerd

Dan zal Uw probleem wel zijn opgelost,

M.vr.gr

Michael

Wijzing aangebracht i.v.m meer info

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7487901/

LarsS schreef op 05.07.2020 om 20:09 uur

Beste Michael,

Het magneetje werkt normaal inderdaad goed, maar haalt in dit geval ook niks uit.

Mvg,

Lars

mi-bo schreef op 05.07.2020 om 20:17 uur

@LarsS

Beste Lars.

Dank voor Uw feedback.

Uitleg van compilatie kunt U dit ook niet gebruiken.(als er meerder open stukken zijn worden die in een klik gesloten)

M.vr.Gr

Michael

LarsS schreef op 05.07.2020 om 20:22 uur

De functie "gaten vinden en sluiten" reageert ook niet op dit gat. Alle andere gaten worden netjes gedicht, maar dit gat blijft. Normaal bij twee verschillende shots zou ik het kleine zwarte overgangetje ook geen probleem vinden en nauwelijks te zien zijn, maar aangezien dit twee fragmenten van eenzelfde shot zijn valt deze ongewenste overgang wel erg op.

Kees-Haremaker schreef op 06.07.2020 om 11:15 uur

Hallo Lars, als je met de rechter muistoets klikt in een leeg gedeelte van de arranger
dan krijg je een rolmenu zie plaatje

Mvg Kees

Kees-Haremaker schreef op 07.07.2020 om 11:36 uur

Hallo Lars,
Heb je dit al eens geprobeerd bekijk alle plaatjes in volgorde

Hier zijn twee clips waar een gat tussen zit en rechtsboven is de vorm van de arranger te zien

Hier onder is de arranger in een andere vorm gezet

Hier de arranger in de vorm van blokken met daartussen overgangen,
zet de aanwijzer op een overgang

Als je nu met de muis op de rechter toets klikt krijg je het rolmenu dat hier zichtbaar is
kies dan bij de bovenste pijl op harde las, en onder toepassen op alle overgangen

En het resutaat is dat er geen gaten meer zijn
Suc6

MVG Kees

Bol schreef op 07.07.2020 om 15:16 uur

Hallo Lars,

U schrijft: "GoPro werkt met het idee dat lange films in meerdere bestanden worden opgeslagen en naadloos op elkaar kunnen aansluiten in een bewerkingsprogramma."

Kan het zijn, dat bij het maken van meerdere bestanden door GoPro aan het begin van de shot één of meerdere zwarte frames zitten? Ga op de harde las staan en druk op Alt+1. U krijgt nu alle frames te zien. Als dat zo is, snijdt dan deze zwarte frames weg en probeer het dan nog eens om aan te sluiten.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-