hardware acceleration niet actief in Video Deluxe.

Reacties

mi-bo schreef op 08.10.2019 om 22:27 uur

@F-Piet

Beste Piet,

Dank voor Uw feedback.

Als aangegeven wordt dat er open gaten zijn wordt precies aangegeven waar, maar zo is het ook op te lossen,

als het project op de tijdlijn staat, kunt U rechts onderin waar nu 100% staat dit aanklikken, en dan naar bv 10 seconden gaan, dan ziet U vanzelf als het bv door aan klikken van de L toets vooruit spoelen, en als de gaten zijn opgezocht en gesloten zal het berekenen sneller gaan,

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 08.10.2019 om 23:11 uur

Hallo F-Piet,

Misschien een open deur, maar heb je het Mainconcept ook geactiveerd? Zo niet, klik "Y" en klik op het tabblad Import/export.

Ook weet Ik niet of dit al in VDL 2019 aanwezig is, maar je zou even naar kunnen kijken.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2019, 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

F-Piet schreef op 09.10.2019 om 07:30 uur

Bedankt voor jullie reacties.

Op de forum site van magix zag ik dat die snelheid al vaker voor problemen zorgt bij mensen. https://www.magix.info/nl/forum/instellingen-mainconcept--1226876/

Dus ik denk dat hier ook niet veel aan te doen is.

Het mainconcept heb ik geactiveerd bij de instellingen. Nu zie ik ook niet meer staan dat hardware acceleration niet actief is als ik er een mpeg4 bestand aanmaak. En staat er alleen nog mixdown wordt uitgevoerd.

mi-bo schreef op 09.10.2019 om 09:08 uur

@F-Piet

Beste F-Piet.

Als mixdown wordt uitgevoerd dan gaat het goed,(word alles berekend om 1 geheel van te maken)als er geen open stukken meer zijn(word dit dan ook niet gemeld)wordt het project berekend om er bv als dat is ingesteld een mpeg 4 project van te maken,na een paar kopjes koffie,

Zal het nu wel goed gaan.

Heeft U in de toekomst een vraag(probleem)waar U niet uitkomt over het mooie MAGIX vdl montage product,dan zien wij dit wel op het Forum.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

F-Piet schreef op 09.10.2019 om 20:05 uur

Rob en Michael bedankt voor alle antwoorden. Nu doet het filmpje er gemiddeld 2,5 a 3 uur over. Stuk korter dus.

Bol schreef op 09.10.2019 om 22:42 uur

Hallo F-Piet, op dit moment ben ik, als forumlid, niet instaat u vraag verder te beantwoorden. Als dat weer mogelijk is, zal ik per PB kontakt met u opnemen. Gr. Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2019, 22:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.10.2019 om 09:38 uur

@F-Piet

Beste F-Piet.

Een vraagje,

Als U enkele filmfragmenten achter elkaar zet totaal 1-2 minuten,zonder overgangen,muziek,Tekst,voice-over, en maak hier een project van(mpeg2 of mpeg4) en zet het in een testmap op de harde schijf of externe schijf(usb stick)hoe lang duurt dit tot het automatisch wordt afgespeeld.

Met vriendelijke groet,

Michael