Reacties

j.verberkt schreef op 29.08.2025 om 11:17 uur

Jammer nog geen reacties. Weet er niemand hoe ik de totale installatie van Photostory met alles wat er bij hoort op de d-partitie kan plaatsen??

Bol schreef op 30.08.2025 om 16:38 uur

Hallo @j.verberkt,

Sorry voor de verlate reactie. U hebt volgens mij al eens eerder zo'n vraag gesteld. Maar goed, ik zal u proberen een zo goed en duidelijk mogelijk een antwoord te geven.

U kunt bepaalde mappen op bv. uw D:\schijf zetten. Het is niet mogelijk om alles van Photostory 2025 te verplaatsen. Mijn voorbeeld is van Photostory 2024, maar is gelijk aan Photostory 2025.

Doe het volgende:

• Verwijder Photostory 2025 van uw computer
  • Installeer Photostory 2025 opnieuw
  • Selecteer de gewenste taal en klik op OK
  • Haal het vinkje weg bij: Ja, ik wil graag extra Magix-Software gratis installeren
  • Klik daarna op Standaardinstellingen wijzigen>
  • Nu kunt aangeven waar u de programmacomponenten opgeslagen wilt hebben
  • Klik op OK om verder te gaan met het installeren.

Succes,

Rob (forum moderator)

Aanvulling:

Klik op "Y" en op het tabblad Paden. Hier kunt u e.a. aangeven waar u het opgeslagen wilt hebben.

Laatst gewijzigd door Bol op 30.08.2025, 16:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-