Sorry voor de verlate reactie. U hebt volgens mij al eens eerder zo'n vraag gesteld. Maar goed, ik zal u proberen een zo goed en duidelijk mogelijk een antwoord te geven.
U kunt bepaalde mappen op bv. uw D:\schijf zetten. Het is niet mogelijk om alles van Photostory 2025 te verplaatsen. Mijn voorbeeld is van Photostory 2024, maar is gelijk aan Photostory 2025.
Doe het volgende:
Verwijder Photostory 2025 van uw computer
Installeer Photostory 2025 opnieuw
Selecteer de gewenste taal en klik op OK
Haal het vinkje weg bij: Ja, ik wil graag extra Magix-Software gratis installeren
Klik daarna op Standaardinstellingen wijzigen>
Nu kunt aangeven waar u de programmacomponenten opgeslagen wilt hebben
Klik op OK om verder te gaan met het installeren.
Succes,
Rob (forum moderator)
Aanvulling:
Klik op "Y" en op het tabblad Paden. Hier kunt u e.a. aangeven waar u het opgeslagen wilt hebben.
photostory de luxe 2023. programma werkte voorheen prima maar nu duurt laden van een MPH-show bijna 10 minuten. Als ik daarmee wil werken (dus bijvoorbeeld knop delete etc drukken) dan begint de balk aan de onderzijde van de tijdlijnmodus met de tekst " objecten worden voorbereid" te vullen van links naar rechts.
Als dit eindelijk na 10 minuten klaar is en het project is toegankelijk druk ik opnieuw op een willekeurige knop en jawel de balk met de tekst "objecten worden voorbereid" verschijnt weer en blokkeert het hele scherm
Waarom Photostory 2023 voorheen wel goed werkte en nu niet meer, daar heb ik hiervandaan het antwoord niet op. Waarschijnlijk is er iets in uw PC configuratie gewijzigd? Maar ik zie dat u ook als zo iets in een andere topic aan de orde brengt. Zie: titelbewerking.
Wilt u zou vriendelijk zijn als u een vraag hebt om een eigenbijdrage aan te maken en niet in een topic van een ander. Bij deze sluit ik als moderator deze topic.