het neit meer functioneren van video de luxe

belkom schreef op 24.07.2017 om 16:07 uur

 

Geachte support,
Al enige jaren werk ik met video de luxe 16.
Dit is altijd goed gegaan tot enkele maanden geleden. Ik ben toen overgestapt naar windows 10
en enige tijd daarna kon ik geen dvd 's meer branden of dat met elkaar in verband staat weet ik niet.. Bij het branden verscheen telkens de mededeling dat er geen brander aanwezig was.
Daarna heb ik op de website van jullie gekeken en daar werd aangegeven om het programma opnieuw te installeren. Nadat ik dat gedaan heb werkt niets meer. Ik kan het programma Video de luxe 16 wel openen maar meteen daarna komt de melding ,
 Het programma kan niet worden gestart . Misschien is de installatie-directory beschadigd.
Een nieuwe installatie van het programma verhelpen.


Hierna heb ik geprobeerd het programma te verwijderen Maar dat lukt niet.
krijg steeds de mededeling het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Naast magix video de luxe 16 downloadversie 9.0.0.55(nl)   1-7-2017  staat er nog
Magix  Video de luxe 16  9.0.0.55(nl)  27-6-2017
Magix Screenhare
Magix speedburnR (msl)
Magix foto story easy
Magix photo  Desinger 7

Deze programma's zijn te vinden op het configuratiescherm bij programma's
en als ik ze daar wil verwijderen lukt dat niet, Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Help me want nu kan ik niets meer met deze programma's

Nu heb ik de voorstellen die bij support worden gedaan opgevolgd.

de-installatie werkt niet.  na het downloaden van het programma MX clean.exe. is er geen verschil.

magix video de luxe is niet te starten. foutcode nog steeds -6

wat nu?

vriendelijke groeten
M.van Belkom
M.belkom @planet.nl

Reacties

Kees-Haremaker schreef op 24.07.2017 om 17:11 uur

Hallo v Belkom, heb je al gekeken bij Help en dan eerst het programma deactiveren

wellicht lukt het dan wel en dan kan je het programma deinstalleren en daarna opnieuw installeren en dan opnieuw de code activeren.

Mvg Kees
 

mi-bo schreef op 24.07.2017 om 17:49 uur

Hallo M.van Belkom

kijk eens naar deze link

https://www.magix.info/nl/tutorials/mijn-magix-programma-draait-niet-lekker--1191668/

lees i.p.v. MAGIX video pro X 8 uw MAGIX vdl programma, eind resultaat het zelfde

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 25.07.2017 om 18:40 uur

Hallo M,

Dit is een forum voor en door gebruikers. Dit staat los van Magix Support. Omdat uw VDL 16 niet meer wordt ondersteund door Magix, zal u voor een ticketaanvraag moeten betalen. Hoeveel dit is weet ik niet.

Nu uw vraag.

Om te beginnen zie ik, dat u VDL 16 uit 2009 op uw PC heeft staan. Uit u schrijven concludeer ik, dat u VDL 16 tweemaal op uw PC is geïnstalleerd. Naast Magix video de luxe 16 downloadversie 9.0.0.55(nl) 1-7-2017 staat er nog ook Magix  Video de luxe 16 DVD versie 9.0.0.55(nl)  27-6-2017).

U heeft onder Windows X de DVD-versie VDL 16 geïnstalleerd. U heeft Windows 10 geïnstalleerd en kreeg de mededeling dat er geen brander aanwezig was. U heeft toen maar VDL 16 downloadversie geïnstalleerd zonder eerst de VDL 16 DVD versie te verwijderen. Daar zit nu het probleem.

Wat u zou kunnen proberen is, als de bovenstaande oplossingen, niet heeft geholpen.

  1. Start mxclean.exe
  2. verwijder alles van VDL 16
  3. Als u CCleaner op uw PC heeft staan schoon uw PC eens goed op. https://www.piriform.com/ccleaner/download/standard
  4. Start de PC opnieuw op
  5. Installeer VDL 16 opnieuw. Let op!! De DVD versie of de Downloadversie (niet allebei tegelijk)

Als bij het branden de mededeling verschijnt, dat er geen brander aanwezig was. Download en installeer dan deze brandroutine: https://support2.magix.com/customer/nl/download/brennroutinen-1200240

Succes,

Rob