hoe brand ik dvd's in video deluxe premium 2026

chriske123 schreef op 22.02.2026 om 15:13 uur

Ik wil voor het eerst sinds lange tijd een DVD branden voor gebruik in een DVD-speler. Het programma geeft aan dat ik daarvoor een licentie moet activeren. Als ik klik op 'online activeren' gebeurt er niks. Als ik bij Brander kies voor "Image recorder" krijg ik dezelfde melding. Als ik in het menu kijk bij "Extra inhoud installeren" staat er geen DVD licentie bij (alleen mpg codecs). Op het Forum vind ik er niks over.

Ik gebruik Magix Video Deluxe 2026

Reacties

Bol schreef op 22.02.2026 om 15:33 uur

Hallo @chriske123,

U hebt deze vraag al meerdere keren op het forum gezet. Mijn advies neem contact op met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor. Persoonlijk kan ik uw probleem niet reproduceren.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PS. Zie ook een deze link: Ik wil de functie van MPEG-4-Codec uitvoeren. (scroll even geheel naar beneden)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-