Reacties

mi-bo schreef op 23.01.2021 om 11:20 uur

@Ruud-Zaaijer

Beste Ruud.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Kijk eens naar deze link,

Www.mod-files.com

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Ruud-Zaaijer schreef op 23.01.2021 om 11:28 uur

ga het proberen dank

Bol schreef op 23.01.2021 om 13:12 uur

@Ruud-Zaaijer

Hallo Ruud,

Uw MOD bestanden zijn opgenomen met een JVC camera. Nu wilt u deze afspelen in VDL 2015 of VDL 2016. Het kan ook zijn, dat deze MOD bestanden niet afspelen in VDL 2017 / 2018 / 2019 / 2020. Als dat zo is, dat zou u deze MOD bestanden kunnen converteren met Handbrake (freeware) naar een MP4 bestand. Handbrake is te downloaden vanaf: https://handbrake.fr/

Dit probleem is ontstaan, nadat Magix bij een van hun de laatste updates het volgende heeft verwijderd:

• Verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
  • Verwijdert AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
  • Verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en meer informatie

Ruud-Zaaijer schreef op 23.01.2021 om 13:31 uur

Gebruik vdl 2014 en heb nu naar mpeg4 geconverteerd werk perfect nu dank

Groet

Ruud

mi-bo schreef op 23.01.2021 om 13:35 uur

@Ruud-Zaaijer

Beste Ruud.

Dank voor Uw feedback.

Fijn te lezen dat U de bestanden heeft geconventeerd naar mpeg4 en Uw probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bise schreef op 23.01.2021 om 14:00 uur

Beste Ruud,

Geweldig antwoord en oplossing van Bol. Kreeg gisteren een paar van deze files. Want bij het antwoord van Mibo kom je op een rare site terecht.

Succes,

Cees

Bol schreef op 23.01.2021 om 14:48 uur

@Ruud-Zaaijer

Hallo Ruud

....Gebruik vdl 2014 en heb nu naar mpeg4 geconverteerd werk perfect nu dank....

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door de MOD bestanden met Handbrake te converteren naar MP4 bestanden.

Als moderator van dit forum, zal ik mijn gegeven antwoord als oplossing markeren, zodat ook andere forumleden met een gelijksoortig probleem hier snel naar toe kan springen.

Ik wens u een heel fijn weekend en mocht u nog vragen hebben stel ze gerust op dit forum.

Groet, Rob

mi-bo schreef op 23.01.2021 om 15:25 uur

@Ruud-Zaaijer

Beste Ruud,

Als Moderator heb ik U een zo goed mogelijk antwoord willen geven.

Via Google kwam ik deze link tegen via mijn mobile, zie en deze U toegestuurd en kon alles openen, waarom dat dit naar voren kwam kan ik niet verklaren

Maar U bent geholpen, en dat is de bedoeling van het Forum.

Veel montage plezier met Uw mooie MAGIX vdl product

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bise schreef op 23.01.2021 om 17:46 uur

Dit is als moderator ( mibo) een heel verkeerd antwoord. Je mag verwachten dat hiervan een goed advies wordt gegeven. Er stond heel duidelijk kijk eens bij ...www.mod files. Dus...??? Mibo?

Mvg, Cees