Reacties

Bol schreef op 08.10.2020 om 17:23 uur

Hallo Rob,

Er zijn geen verschillen in het eind resultaat, wanneer u de videobestanden via SD kaartjes of via de rode knop importeert

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2020, 17:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.10.2020 om 17:43 uur

@Rob-Heijboer

Beste Rob.

Persoonlijk ga ik voor het SD kaartje in de camera te laten zitten als dit mogelijk is, vanuit de camera (usb poort van de Pc/laptop) via rode knop de bestanden importeren in MAGIX vdl.

Dan heeft U de beste kwaliteit.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 08.10.2020 om 18:23 uur

Hallo Rob,

Even een opmerking op het bovenstaand antwoord. Ik kopieer mijn videobestanden al jaren via een kaartlezer vanaf mijn SD kaartje naar de harde schijf. Er is treed geen kwaliteitsverlies op. Maar het is aan u wat u makkelijker vindt. Op beide manieren hebt u dezelfde beste kwaliteit.

Groet,

Rob (moderator / Forumlid)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 11.10.2020 om 16:18 uur

Hallo Rob, het kaartje in de kaartlezer is veel directer dan via een USB vanuit de camera omdat dat gaat met een bredere bandbreedte dus directer minder verlies.
In een USB kabel kunnen verliezen optreden en gaat ook langzamer (usb2 of usb3(blauwe stekker)
Mvg Kees