Installatie Video de Luxe Premium 2021 lukt niet.

FriSe schreef op 16.10.2020 om 14:25 uur

Het lukt mij niet om video de Luxe Premium 2021 goed te installeren.

Ik gebruik de downloadlink die ik van Magix heb gekregen. Wanneer de installatie is beëindigd en ik open het programma, dan verschijnt het “blauwe schermpje” wilt U toestaan dat deze app wijzigingen enz....

Indien ik “Ja” aanklik, dan verschijnt het scherm “Extra inhoud installeren--> bestanden selecteren”.

Daar staan alle bestanden al aangegeven als zijnde geïnstalleerd. Ik kan daar verders geen vinkje o.i.d. aangeven om het nog eens een keer te doen.

Dus maar op “annuleren” gedrukt.

IK kan verders gewoon een project bewerken, alle effecten en sjablonen werken normaal.

Maar als ik het programma sluit en weer opnieuw open , krijg ik weer hetzelfde verhaal als hierboven vermeld.

Normaal moet je bij het openen van het programma het “openingsvenster” krijgen waar je de keuze kunt maken om een nieuw project of een bestaand project te openen. Dit schermpje krijg ik niet.

Inmiddels heb ik het programma al voor de derde keer opnieuw gedownload, maar iedere keer hetzelfde probleem.

Wie weet raad!!!

m.vr.gr.

FriSe

Reacties

mi-bo schreef op 16.10.2020 om 14:59 uur

@FriSe

Beste Frits.

Even begin te maken van een discussie

Vermoedelijk is dit een nieuwe manier van MAGIX om controle overzicht op de Pc(geïnstalleerde ) uit te houden.

Op mijn home Pc is dit met MAGIX video Pro X 12(het zelfde als bij U) (ik heb meerdere programma's op mijn Pc staan).

En op mijn laptop is de zelfde opstart (zoals bij U)maar dan bij MFS 2021.(ook op mijn laptop heb ik meerdere MAGIX producten staan ).

Helaas kan ik U geen verklaring geven waardoor het probleem is ontstaan.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 16.10.2020 om 15:23 uur

Hallo Frits,

Ik zie, dat u twee problemen hebt: (1) bij het opstarten krijgt u steeds het installation manager te zien en (2) u mist het openingsvenster

Als er bij het opstarten de installation manager naar voren komt en u vraagt om de extra software te installeren, vink dan melding niet meer tonen aan en vervolgens te kiezen voor later installeren. Als het goed is, blijft het bij de eerst volgende keer als u VDL 2021, deze melding weg.

W.b.t. het openingsvenster, u hebt waarschijnlijk eerder een vinkje gezet bij: "Dit venster niet meer weergeven"

U kunt dit oplossen, om de programma-instellingen terug te zetten op de standaardwaarden.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.10.2020, 15:38, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

FriSe schreef op 16.10.2020 om 16:53 uur

Hallo Rob,

Dit is de oplossing. Ik blijf het toch vreemd vinden, dat bij een gloednieuwe installatie de optie "Dit venster niet meer weergeven" van een vinkje wordt voorzien. Ik heb het in ieder geval daar niet weggezet. Met "standaardwaarden instelling" en "later installeren aanvinken" is mijn probleem opgelost. Bedankt voor de snelle reactie.

gr. Frits

Bol schreef op 16.10.2020 om 17:26 uur

Hallo Frits,

Het doet mij deugd om te lezen, dat beide problemen via mijn antwoord zijn opgelost.

Succes, 👍👍👍

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-