Installatieversie

Kamper-Nieuws schreef op 25.10.2020 om 11:47 uur

Na aankoop online van MAGIX Video Deluxe 2019 kreeg ik één downloadmogelijkheid van het programma. Bij het starten van de installatie bleek dat 64-bits te zijn wat ik eerder nergens had gelezen (en wat ik ook niet verwacht had omdat het een ouder programma is).
Bestaat er ook een 32bits-versie en zoja, waar kan ik die downloaden (met dezelfde aangeschafte licentie)? Anders heb ik een kat in de zak gekocht!

Reacties

mi-bo schreef op 25.10.2020 om 12:24 uur

@Kamper-Nieuws

Beste Kamper.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Wanneer heeft U MAGIX vdl 2019 gekocht en via welke weg.

Het is correct zoals U omschrijft MAGIX vdl 2019 is een X 64 Bits versie.

M.vr. gr

Michael / Forum Moderator

Bise schreef op 25.10.2020 om 15:45 uur

Beste,

Voor zover ik weet gaat een 64 bits prog. niet installeren op 32 bits PC.

Bol schreef op 25.10.2020 om 18:19 uur

Hallo @Kamper-Nieuws

Ik ben het geheel eens met de opmerking van @Bise. Vanaf VDL 2016 zijn alle video Deluxe programma's niet op een 32 bits PC te installeren. Vanaf VDL 2016 zijn alle Video Deluxe als 64 bits programma's uitgebracht. Als u deze via de shop van Magix hebt aangeschaft, kunt u deze binnen 14 dagen na aankoop herroepen De aankoopdatum is hier wel leidend gevend. Stuur een mailtje naar: shop@magix.net en vraag of zij uw geld willen retourneren.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 25.10.2020, 19:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-