installeren na switchen computers probleem

Corry-Macnack schreef op 22.09.2020 om 16:01 uur

Goedemiddag, via messenger probeer ik reeds een week antwoord te krijgen op enkele vragen; helaas zonder reactie. Wij hebben 2 accounts van jullie en bij het switchen is het fout gegaan. Nu bij het opnieuw installeren krijgen we steeds foutcode 24. Het gaat om emailadressen xxxx@hotmail.com en xxxx@gmail.com. Graag verneem ik zsm van jullie hoe ter verhelpen of het voor mij te wijzigen.

Kom niet zo vaak op deze site en zou het fijn vinden als het antwoord via xxxxx@hotmail.com verstuurd kan worden. Ik wil zo snel mogelijk mijn filmpje afmaken.

Reacties

mi-bo schreef op 22.09.2020 om 16:10 uur

@Corry-Macnack

Beste Corry.

Op dit Forum kunnen wij helaas niets voor U betekenen.

Ga naar

https://www.magix.info/nl/support/interview/

Hier staan veel mogelijkheden hoe U dient te handelen.

Sc6

M.vr.gr

Michael ( Forum Moderator )

Bol schreef op 22.09.2020 om 16:36 uur

Hallo Corry,

Omdat dit het forum voor en door Magix gebruikers is en geheel los staat van Magix Support, heb ik als Moderator uw emailadressen om privacy redenen aangepast.

Maar misschien kunt u het toch zelf aan passen. Zie https://www.magix.info/nl/forum/kan-email-niet-veranderen--1254064/#ca1583510

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Corry-Macnack schreef op 22.09.2020 om 18:30 uur

Dankjewel. Ben ongeveer een week bezig iemand te bereiken. Via Messenger, geen reactie. Vandaag de hele dag telefonisch hen te bereiken zonder succes. Ben jaren member, maar dit valt mij toch wel vies tegen! Zo gangbaar is men que service ook weer niet.

mi-bo schreef op 22.09.2020 om 19:30 uur

@Corry-Macnack

Beste Corry.

Sinds 15 maart bestaat de Nederlandse support afdeling niet meer.

Alles wordt nu vanaf Duitsland geregeld

Vandaar dat ik om 16.10 uur een link heb gegeven, dat is de enige manier.

Sc6

M.vr.gr

Michael (Forum Moderator )

Corry-Macnack schreef op 22.09.2020 om 20:14 uur

oké, dankjewel. Zal ze maar in het duits schreiben oder anrufen.😁

Corry-Macnack schreef op 22.09.2020 om 21:18 uur

De aanhouder wint! Het is mij gelukt 1 te installeren en alles doet het weer. Morgen voor de 2e. Bedankt voor de service en geduld, was mij een waar genoegen.

Bol schreef op 23.09.2020 om 00:21 uur

Hallo Corry,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat u als aanhouder het toch is gelukt om één emailadres (account) alsnog op de juiste manier te benaderen. Nu nog uw tweede emailadres (account). Laat het forum weten, dat u uw tweede account ook weer op de juiste manier kan benaderen.

Persoonlijk, kan ik uw frustratie maar al tegoed begrijpen, zeker dat u al ca. een week bezig bent om iemand van Magix Support te bereiken. Ook vind ik het spijtig te moeten constateren, dat Magix Support telefonisch zeer slecht bereikbaar is. Ik ga dit voorleggen aan mijn contactpersoon, die nauwe betrekkingen met Magix Duisland onderhoud. Misschien heeft hij hier een goede verklaring voor. Als die er is!!

Het klopt inderdaad, dat het Magix Support Nederland per 27 maart 2020 is opgeheven en nu wordt bemand door Magix Support Duitsland / Engeland. U kunt u vragen altijd in het Nederlands aan hun voorleggen.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 23.09.2020, 00:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-